صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱  ، 
کد خبر : ۲۹۹۵۹۳

اخبار کوتاه یکشنبه 8 اسفند

فرامرز توفیقی، فعال کارگری در واکنش به مصوبه مجلس مبنی بر سقف معافیت مالیاتی ۱/۵ میلیون تومانی حقوق کارگران که ۵۰۰ هزار تومان کمتر از حقوق کارمندان دولت تعیین شد، گفت: متأسفانه در ایام انتخابات و در بحبوحه نیاز به آرای مردم همیشه صحبت از صیانت، حمایت، دادخواهی و برگرداندن آب به جوی از کسانی شنیده می‌شود که پس از نشستن بر کرسی قدرت به یکباره فراموش می‌کنند که چه عهد و پیمانی را با مردم بسته‌اند؟
حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره ساخت ناوشکن جدید نداجا با نام «سهند» اظهار داشت: ناوشکن جدید «سهند» که پیشرفته‌ترین ناوشکن ما خواهد بود، به زودی به ناوگان دریایی الحاق خواهد شد. سیاری افزود: ناوشکن‌های ما طوری ساخته می‌شوند که هم امکان دفاع و هم تهاجم علیه اهداف هوایی، سطحی و زیرسطحی را داشته باشد. وی در ادامه گفت: بالگردی که ناو «سهند» حمل خواهد کرد، بزرگ‌تر از جماران است.
عبدالناصر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرد: براساس قانون جدید بیمه‌نامه شخص ثالث، افرادی که پس از اردیبهشت ماه سال ۹۵ بیمه‌نامه خریداری کرده‌اند، نیازی به خرید الحاقیه برای سال ۹۶ ندارند. همچنین، بیمه مرکزی در حال برنامه‌ریزی است تا افرادی که در دو ماه ابتدایی سال جاری نیز بیمه‌نامه شخص ثالث خریداری کرده‌اند، برای سال آینده به خرید الحاقیه بیمه‌نامه نیازی نداشته باشند.
با توجه به ابراز علاقه جردن باروز، یکی از کشتی‌گیران عنوان‌دار تیم ملی آمریکا و همسرش برای سفر به ایران، فدراسیون کشتی ایران از او و خانواده‌اش دعوت کرد در صورت تمایل برای سفری ۱۰ روزه به کشورمان بیایند تا با شهرها و مناطق تاریخی کشورمان و همچنین خانواده کشتی ایران بیشتر آشنا شوند.
مهرداد بذرپاش، با بیان اینکه با دولت خسته نمی‌توان کشور و مردمی جوان را مدیریت کرد، گفت: برخی از ژنرال‌هایی که ۳۷ سال پیش مهندس بوده‌اند، امروز به تجار بین‌المللی تبدیل شده‌اند و پهنه کشور کرکره مغازه آنها شده است.
فاطمه هاشمی، فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی گفت: پدرم برای انتخابات ۹۶ برنامه‌هایی داشت. او درباره کاندیداتوری پدرش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲ نیز گفت: این تصمیم خلاف نظر خانواده وی بوده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات