صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷  ، 
کد خبر : ۲۹۹۶۶۹

اخبار کوتاه سه‌شنبه 10 اسفند

تهدید سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان مبنی بر هدف قرار دادن ذخایر آمونیاک در حیفا در صورت حمله رژیم اشغالگر قدس به لبنان، موجی از وحشت را در شهرک‌نشینان صهیونیست رقم زده است. معترضان با برگزاری تظاهراتی خواستار برچیده شدن مخازن آمونیاک در حیفا شده‌اند که گفته می‌شود می‌تواند پنج برابر بمب‌های اتمی فرود آمده در هیروشیما مرگبار باشد. شبکه خبری «راشاتودی» تعداد معترضان در این تظاهرات را حدود سه هزار تا چهار هزار نفر اعلام کرده است.
رئیس مرکز رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به آمار تماس‌های مردمی با سامانه تلفنی ۱۳۶، اظهار داشت: به ‌طور میانگین و در طول یک سال گذشته بیش از ۵۰ هزار مورد شکایت، گزارش و اعلام مردمی در سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات مردمی سازمان به ثبت رسیده است که مطابق برنامه فرایند رسیدگی به شکایات در بستر سامانه ادامه می‌یابد.
سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات درباره تأمین امنیت انتخابات گفت: وزارت اطلاعات به منزله یکی از نهادهای اصلی برای بررسی و تأمین امنیت به ویژه در عرصه‌هایی نظیر انتخابات، همچون گذشته برای تأمین امنیت و برگزاری انتخابات در کمال آرامش تلاش خواهد کرد و وظایف خود را در این عرصه همچنان ادامه خواهد داد و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.
روزنامه «ساندی‌ مورنینگ‌هرالد» نوشت: هر چند ایوانکا، دختر ترامپ به طور رسمی در کاخ سفید مشغول به کار نیست؛ اما به نظر می‌رسد وی باید در تمامی دیدارهای مهم داخلی و خارجی همراه پدرش باشد. برخی حضور و دخالت‌های ایوانکا را در مسائل کاخ سفید، بسیار عجیب می‌دانند و بر این باورند که وی به دنبال مطرح کردن خود است.
آیت‌الله نوری‌همدانی در واکنش به سخنان اخیر رئیس‌جمهور گفت: برخی از مسئولان می‌گویند که مردم باید شاد باشند، ما هم می‌گوییم باید مردم شاد باشند، ولی با شکم گرسنه و دیدن جوان بیکار چگونه می‌توان شاد بود؟
رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران ضمن اشاره به اینکه امسال زمان پایان رکود بازار مسکن است، گفت: در طول بیش از دو دهه از سال‌های ۷۰ تا ۹۰ قیمت مسکن هزار درصد افزایش یافته است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات