تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲  ، 
کد خبر : ۲۹۹۷۳۴

ناگفته‌های علی مطهری از طرح نافرجامش در انتخابات سال ۸۸

نایب رئیس مجلس دهم روایت خود از دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با رئیس دولت اصلاحات را بیان کرد.
به گزارش بصیرت به نقل از پایگاه خبری ساعت 24، علی مطهری در پاسخ به سوالی در مورد محورهای سخنانش در ملاقات برخی نمایندگان مجلس با رئیس جمهوری اسبق کشورمان گفت: در این دیدار چند نفر از جمله بنده صحبت کردند؛ من گفتم آخرین بار آقای خاتمی را در اسفند 1387 و نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ملاقات کردم. آن زمان من طرحی درباره آن انتخابات داشتم و آن این بود که همه اعم از اصول گرا و اصلاح طلب روی آقای ولایتی توافق کنند؛ چون ادامه مدیریت آقای احمدی نژاد را به صلاح کشور نمی دانستم.

وی با بیان اینکه با سران اصول گرا صحبت کرده بودم و همه آنها این طرح را قبول کردند، افزود: این طرح را با آقای خاتمی هم در میان گذاشتم. ایشان گفتند اگر اصول گرایان در این راه استوار باشند نه من کاندیدا می شوم و نه آقای موسوی.

مطهری ادامه داد: این طرح را با مرحوم آیت الله هاشمی هم در میان گذاشتم که ایشان نیز گفتند اگر آنها بر روی آقای ولایتی توافق داشته و محکم باشند من کاری می کنم که نه آقای خاتمی بیاید و نه آقای موسوی. بعدا اصول گراها درباره این طرح سست شدند چون می گفتند ما احساس می کنیم که نظر رهبری به آقای احمدی نژاد است و به همین دلیل این طرح عملی نشد.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: در این دیدار، پس از روایت آن ماجرا، گفتم این مطلب را از آن جهت گفتم که معلوم شود این که می گویند حوادث سال 88 طراحی و برنامه ریزی شده بود و سران معترضان با خارج ارتباط داشتند حرف بی پایه و اساسی است. سپس گفتم به هر حال فعلا در شرایط موجود هستیم که شرایط خوبی نیست و البته قابل دوام هم نیست.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات