صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳  ، 
کد خبر : ۲۹۹۸۲۰

اخبار کوتاه دوشنبه 16 اسفند

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر درباره نتایج پیگیری‌ها در زمینه حادثه فرودگاه جده گفت: در این زمینه، سعودی‌ها کتباً اعلام کرده‌اند که دو پلیس خاطی به چهار سال زندان و هزار ضربه شلاق و انفصال از خدمت محکوم شده و در حال تحمل مجازات خود هستند. نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت افزود: ازسرگیری سفرهای عمره به حل مسائل حج بستگی دارد و اگر حج تمتع راه‌اندازی شود، با توجه به مجازات عاملان جنایت فرودگاه جده، ان‌شاءالله عمره نیز پس از حج راه‌اندازی خواهد شد.
زهرا سعیدی، نماینده مردم مبارکه و عضو فراکسیون امید در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان طی نطقی از عملکرد مدیریتی مسئولان دولتی انتقاد کرد و گفت: کسانی که نمی‌‌توانند مشکلات را حل کنند، باید بروند. وی با انتقاد از وضعیت اشتغال جوانان در دولت یازدهم، اظهار داشت: در حال از دست دادن سرمایه‌های اجتماعی خود هستیم. استاندار باید پاسخگوی وضعیت بیکاران باشد که می‌گوید به من ارتباطی ندارد؛ دولت اگر نمی‌تواند شغل جدید ایجاد کند، شغل‌های ایجاد شده را خراب نکند.
سیدمرتضی موسویان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال درباره تازه‌ترین آمار مربوط به ثبت کانال‌های تلگرامی در سامانه «سرآمد» گفت: پیرو مصوبه شورای عالی فضای مجازی، حدود نیمی از کانال‌های تلگرامی با بیش از پنج هزار عضو، احراز هویت شدند که بر اساس این تعداد کانال‌های ثبت شده با بیش از نیم میلیون دنبال‌کننده از مرز پنج هزار و ۵۰۰ مورد گذشته است.
روزنامه انگلیسی «دیلی میل» در گزارشی نوشت: تونی بلر، نخست‌وزیر سابق انگلیس قصد دارد در مقام مشاور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در امور خاورمیانه همکاری خود را با وی آغاز کند. بر اساس گزارش دیلی میل، تونی بلر با داماد رئیس‌جمهوری آمریکا دیدار و گفت‌وگو کرده که محور مذاکرات آنها درباره این همکاری بوده است.
مهدی الیاسی، معاون سیاست‌گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از جهش فروش شرکت‌های دانش‌بنیان و گسترده‌تر شدن بازار آنها تا سه سال آینده خبر داد و گفت: تا سه سال آینده عدد بازار شرکت‌های دانش‌بنیان از فروش ۱۰ هزار میلیاردی می‌گذرد و به ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار میلیارد می‌رسد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات