صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳  ، 
کد خبر : ۲۹۹۹۰۳

از رشد ناملموس تا اعتراض سردار حاجی‌زاده

1ـ منتظران واقعی کسانی هستند که از کار مردم گره‌گشایی می‌کنند
محمدباقر قالیباف در آیین افتتاح «ایوان انتظار» میدان ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: همه باید دست به ‌دست هم بدهیم تا بتوانیم حقیقت فرهنگ انتظار را در اینجا معرفی کنیم و مشخص شود انتظار واقعی چگونه است. شهردار تهران افزود: امروز منتظران واقعی کسانی هستند که بتوانند از کار مردم گره‌گشایی کرده و برای رشد و تعالی شهروندان بسترسازی کنند. وی بیان داشت: انتقاد هدیه‌ای است که می‌توان به هر مدیر و مسئولی داد؛ اما فرق انتقاد و بی‌انصافی به این مسئله برمی‌گردد که این حرف با چه قصد و نیتی زده می‌شود. ما حتماً‌ نمی‌توانیم نیت‌خوانی کنیم و امیدواریم همه آنهایی که این حرف‌ها را می‌گویند، با نیت خیر باشد؛ اما گاهی اوقات از مرز انتقاد عبور می‌شود و بی‌انصافی اتفاق می‌افتد. با وجود این همان بی‌انصافی‌ها هم باید برای ما قابل تحمل باشد، هرچند که قابل قبول نباشد. شهردار تهران در ادامه افزود: در طول یک دوره ۱۰ ساله با همه مشکلات و عدم پشتیبانی و حمایت حداقلی خطوط متروی تهران در آستانه ۲۰۰ کیلومتری قرار دارد و در کمتر از سه ماه آینده طول خطوط متروی تهران به ۳۰۰ کیلومتر افزایش خواهد یافت.

۲ـ تا کی باید باج دهیم و کوتاه بیاییم؟
سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در همایش هیئت فرزندان شهدای اسلام گفت: موشک ماهواره‌بر آماده پرواز است؛ ولی از ترس آمریکا آن را داخل انبار گذاشته‌اند که این تحقیرآمیز است. سردار حاجی‌زاده ادامه داد: آیا برای ایران و ایرانی تحقیرآمیز نیست که با تمدن چند هزار ساله سرنوشت خود را به آمریکایی با قدمت ۲۵۰ سال گره بزند؟ فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز آمریکا، انگلیس و فرانسه در خلیج‌فارس رزمایش اجرا می‌کنند و رسانه‌ها آن را پوشش می‌دهند؛ اما ما می‌ترسیم رزمایش‌های خود را رسانه‌ای کنیم و هیچ اعتراضی هم به آنها نمی‌کنیم. وی همچنین تأکید کرد: تا کی باید باج دهیم و کوتاه بیاییم؟

۳ـ رشد اقتصادی ملموس نیست
عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه رشد اقتصادی هفت درصد برای مردم ملموس نیست، گفت: انداختن تقصیرها به گردن دولت قبل، آن هم پس از گذشت سه سال‌ونیم از کار دولت، بداخلاقی سیاسی است و نمی‌توان آن را پذیرفت. اکبر رنجبرزاده، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور در ارتباط با مسائل اقتصادی و معیشتی مردم گفت: دولت گزارش‌هایی را از پیشرفت و توسعه اقتصادی ارائه کرده، اما این گزارش‌ها برای مردم ملموس نیست.

▼ تا انتخابات
یک منبع آگاه از حضور جریان سومی با محوریت «تخصص‌گرایی» و «مبارزه با فساد» در کنار اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در انتخابات آینده شورای شهر خبر داد. گفتنی است، از «یاشار سلطانی» روزنامه‌نگار، «رحمت‌الله حافظی» عضو فعلی شورای شهر و حسین راغفر اقتصاددان، به عنوان سه چهره مشهوری که در حال تشکیل این ائتلاف هستند، نام برده می‌شود.
علی پورعلی‌مطلق، دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تا این لحظه برای الکترونیکی کردن انتخابات با شورای نگهبان به توافق نرسیده ایم، گفت: از ۶۵ هزار صندوق رأی در نظر گرفته شده، در یک ششم آنها می توانیم انتخابات شوراهای شهر و روستا را الکترونیکی برگزار کنیم.
حجت‌الاسلام محسن رهامی، رئیس کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلبان درباره اینکه وعده‌های دولت از نظر اصلاح‌طلبان تا چه میزان تحقق یافته است، گفت: متأسفانه، دولت در ایجاد اشتغال و رونق بازار چندان موفق عمل نکرده و بسیاری از کارخانجات که تعطیل بوده، کماکان تعطیل است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات