سیاسی >>  انتخابات >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶  ، 
کد خبر : ۲۹۹۹۷۱
بسته انتخاباتی بصیرت

همراه با انتخابات 12

کاندیداهای نهایی جبهه مردمی مشخص شد/ آخرین اخبار از ستاد انتخاباتی روحانی/ قوچانی: حضور احمدی نژاد به نفع روحانی بود/شریف‌زاده: حمید بقایی 30 میلیون رای دارد!/لاریجانی: مصلحت نمی‌بینم به مسائل انتخاباتی ورود کنم/پیشنهاد سیاسی اصلاح‌طلبان به اصولگرایان/کسی که شخصا از جلیلی خواست نامزد ریاست جمهوری شود
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی بصیرت

همراه با انتخابات 12مروری بر تازه ترین اخبار انتخابات 96/انتشار این اخبار به منزله تأیید آنها نیست و فقط ترسیم کننده فضای سیاسی انتخاباتی کشور در این مقطع است.

آفتاب یزد

عارف: از تجربه سال 84 درس عبرت گرفته ایم

محمد رضا عارف درخصوص انتخابات سال آینده گفت: ما اعتقاد داریم کسانی باید به صحنه بیایند که خرد جمعی را بپذیرند. ما اگر خردجمعی را نپذیریم شکست می‌خوریم و می‌شود انتخابات ریاست جمهوری سال 84. اگر بخواهیم با 5-4 کاندیدا جلو بیاییم مغلوب می‌شویم. برای همین ما کاندیدای واحد خواهیم داشت و همه هم این موضوع را قبول دارند چون مدیریت جریان سیاسی ما با شورای‌عالی سیاستگذاری است، مشکلی از این بابت ان‌شاءاله نخواهیم داشت. ما از تجربه 84 درس گرفته‌ایم. شورای عالی سیاستگذاری که الحمدالله انسجامش روز به روز هم بیشتر می‌شود، مسیر را مشخص کرده که از شورا یک نفر بیرون می‌آید.

جماران

نظر قالیباف درباره توزیع ثروت و افزایش سه برابری یارانه نقدی

محمدباقر قالیباف شهردار تهران گفت: ما متاسفانه نتوانسته ایم منابع کشورمان را به درستی مدیریت کنیم. یک درصد جمعیت دنیا در ایران است اما 7 درصد ذخایر کشف شده معدنی جهان در اختیار داریم. کشورهای زیادی که عکس این نسبت را دارند توانسته اند با مدیریت بهینه منابع به پیشرفت و رفاه اقتصادی برسند./ اینکه برای رسیدن به این مرحله ما نیاز به سرمایه گذاری خارجی ، رفع همه تحریم ها و..داریم یک آدرس غلط است.آدرس واقعی معضل ریشه ای عرصه توزیع است نه تولید./معتقدم با مدیریت بهینه منابع مالی و هزینه های دولت می توان یارانه نقدی را تا سه برابر افزایش داد.

فردا

حسینی: ۴ کاندیدای جبهه یکتا سازوکار جمنا را پذیرفته‌اند

سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم در مصاحبه با فردا گفت: حاج بابایی، بذرپاش، رستم قاسمی و زاهدی سازوکارجبهه مردمی را پذیرفته اند.

ایرنا
اتمام حجت عارف با اصلاح طلبانی که میخواهند در لیست باشند

محمدرضا عارف رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: این دفعه باید تک تک کسانی که می خواهند در لیست باشند حتی در شهرها و روستاها میثاق نامه را امضا کنند تا بتوانیم چهار سال شوراها را داشته باشیم.

ایسنا

جنتی: انتخاب اول و آخر «اعتدال» روحانی است

علی جنتی رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه در گردهمایی مدیران استانی کانون فرهنگیان این حزب با تاکید بر لزوم فعالیت حزبی در جامعه اظهار کرد: ضرورت کار تشکیلاتی و حزبی در کشور برای بهره برداری بیشتر از امکانات و منابع انسانی و مالی و همچنین استفاده بهینه از امکانات و ساخت و پرورش استعدادها و بهره گیری از نخبگان در همه عرصه های کشور است.

رئیس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه با اشاره به در پیش بودن انتخابات سال 96 با بیان اینکه فرصت بسیار کوتاهی برای کار و تلاش جهت پیروزی در انتخابات پیش رو داریم تاکید کرد:‌ انتخاب اول و آخر حزب اعتدال و توسعه آقای دکتر روحانی است.

رویداد24

سخنگوی جبهه پیروان: هرکس از «جمنا» معرفی شود موفق خواهد بود

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هر کسی ازسوی جمنا معرفی شود، موفق خواهد شد زیرا بنا است برسر یک نام این اجماع شکل بگیرد. البته رقابتهای انتخاباتی بازنده و برنده با هم دارد، اما اگر اصولگرایان به اجماع دست یابند احتمال برنده شدنشان بسیار بالا است.

رویداد24
کمالی: نامزد پوششی شدن نوبخت و جهانگیری حقیقت ندارد

حسین کمالی عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: آقایان نوبخت و جهانگیری قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده حتی به عنوان نامزد پوششی را ندارند و این موضوع شایعه و کذب محض است.


دولت بهار

بقایی: یارانه نقدی را به 250.000 تومان می رسانم

حمید بقایی در نشست تبیین مواضعش اعلام کرد یارانه را در گام اول ۱۱۳۵۰۰ تومان، در گام دوم تا ۲۰۰۰۰۰ تومان و در گام سوم به ۲۵۰۰۰۰ تومان میرسانم. وی همچنین از اجرای طرح بیمه بازنشستگی زنان خانه دار در صورت پیروزی در انتخابات خبر داد.

انتخاب

توصیه آقاتهرانی برای پیدا کردن گزینه اصلح برای انتخابات

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جهبه پایداری خواستار خواندن نماز جعفر طیار به منظور انتخاب اصلح شد.

انتخاب

دلیل نرفتن لاریجانی به جمنا به روایت کریمی قدوسی

جواد کریمی‌قدوسی ضمن انتقاد شدید از لاریجانی به خاطر عدم پیوستن به «جمنا» گفت: لاریجانی کمی عصبانی بود چراکه اعضای جمنا برای ایجاد این تشکیلات با وی مشورت نکرده بودند در حالیکه انتظار داشت اصولگرایان به وی مراجعه کرده و اجازه بگیرند.

مهر
توافقی برای بعد از انتخابات ریاست جمهوری

طی توافقی میان هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی با شورای نگهبان مقرر شد تا پس از رای‌گیری در روز ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶، ابتدا صندوق‌های آرای مأخوذه انتخابات ریاست جمهوری شمارش شود.

فارس

حدادعادل: «جبهه مردمی» در این انتخابات هر نوع ائتلافی را مدیریت می‌کند

غلامعلی حدادعادل نایب رئیس هیأت رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به تجربه سال 92 و آسیب‌شناسی گذشته در خصوص ویژگی‌های سازوکار فعلی اظهار داشت: اشکال کار ائتلاف 92 این بود که آن ائتلاف بین نامزدها بود و یک عقبه تشکیلاتی از آن ائتلاف پشتیبانی نمی‌کرد. نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در حال حاضر تشکیلات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هر نوع ائتلافی را مدیریت می‌کند و احتمال اینکه آن تفرقه‌ها ایجاد شود کمتر است.

انتخاب

نعمتی: ائتلاف نانوشته ای بین لاریجانی و روحانی وجود دارد

بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس دهم در تائید صحت خبری مبنی‌بر شکل‌گیری ائتلاف بین لاریجانی و روحانی بیان کرد: بنده فکر می‌کنم این ائتلاف به واسطه نهایت همکاری که در طول 4 سال گذشته بین دو قوه مقننه و مجریه وجود داشته است در عمل به وجود آمده البته ممکن است مکتوب نباشد اما به‌طور قطع ائتلاف نانوشته‌ای بین دولت و آقای دکتر لاریجانی وجود دارد.

تسنیم

کسی که شخصا از جلیلی خواست نامزد ریاست جمهوری شود

محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری می‌‌شوید؟ گفت: من پیرمرد شده ام. کاندیدا باید جوان باشد.وی در ادامه گفت: نیروهای خوبی از نیروهای ولایی و اصولگرا که هر کدام توانمندی‌های مختلفی دارند، در معرض قرار گرفته‌اند. من خودم شخصاً از برخی آنها خواهش کردم که بیایند و وارد این میدان بشوند. مثل آقای دکتر جلیلی. من بارها از ایشان خواهش کردم که به میدان بیایید و خودتان را در معرض قرار بدهید.

تسنیم

توصیه انتخاباتی حزب ندای ایرانیان به روحانی

مجید فراهانی دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: حزب ندای ایرانیان معتقد است باید در کنار روحانی سایر اصلاح‌طلبان نیز برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده ثبت‌نام کنند.


تسنیم
بذرپاش: رئیس‌جمهور می‌خواهد صحنه انتخابات را برجامیزه کند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس نهم گفت: رئیس‌جمهور می‌خواهد صحنه انتخابات را برجامیزه کند و میدان مناظره را به آن سمت بکشاند و با در دست داشتن دستگاه‌های اجرایی و تریبون‌های رسانه‌های مختلف کار انتخاباتی انجام می‌دهد.

ایسنا

تصمیم‌گیری نهایی درباره کاندیداهای جبهه مردمی فروردین ماه اعلام می‌شود

به دنبال انتشار اسامی ١٤ نفر از سوی برخی رسانه‌ها به عنوان منتخبان مجمع ملی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی، روابط‌ عمومی این تشکل سیاسی اصول‌گرا اطلاعیه‌ای صادر کرد.در این اطلاعیه آمده است: «به استحضار می‌رساند موضع رسمی جبهه مردمی درباره منتخبان مجمع ملی اول، همان‌طور که قبلا اعلام شده است، در مجمع دوم اعلام خواهد شد.علت این امر نیز آن است که در این فاصله، مذاکره و رایزنی ضروری و اجتناب‌ناپذیری با کاندیداها لازم است که همچنان در جریان است.

خراسان

توصیه‌های انتخاباتی مصباح یزدی به اصولگرایان

آیت ا... مصباح یزدی، در دیدار جمعی از اعضای مؤتلفه با اشاره به این که اختلاف سلیقه مخصوصا در امور سیاسی امری اجتناب ناپذیر است و به ندرت اتفاق می‌افتد که تلاش در این جهت که همه یک نوع فکر کنند، به ثمر برسد، گفت: باید افکار را نزدیک کنیم و اگر واقعا توانستیم به مسیر مشترکی برسیم -که همان مطلوب است‌- بر اساس آن عمل کنیم، اما اگر به مسیر مشترکی نرسیدیم، حداقل همدیگر را تخریب نکنیم و هر کسی طبق حجتی که نزد خداوند دارد عمل کند؛ عملی که باید روزی جوابش را هم نزد خدا بدهد.

شرق

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری 96

در این نظرسنجی که در نیمه اسفند در تهران به‌صورت حضوری و با حجم نمونه ٩٠٠ نفر (٥٠ درصد زنان و ٥٠ درصد مردان) انجام شده است یکی از سؤالات درباره چگونگی برگزیدن کاندیدا بود و ٣٦ درصد از پاسخ‌گویان گفته‌اند سوابق فردی کاندیداها را ملاک قرار می‌دهند. ١٩ درصد شعارها و برنامه‌‌های کاندیداها، ١٠ درصد حمایت دانشگاهیان و روشنفکران، ١٠ درصد نظر اطرافیان، هشت درصد انطباق با معیارهای نظام، شش درصد حمایت طیف‌‌های سیاسی را ملاک انتخاب خود ذکر کرده‌اند.

تسنیم

واکنش مشاور روحانی به احتمال کاندیداتوری حجت‌الاسلام رئیسی

حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری به احتمال کاندیداتوری حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری واکش نشان داد.آشنا در صفحه اجتماعی خود نوشت: شایسته نیست احترام آستان قدس رضوی را به کارزار سخت و تلخ انتخابات بکشانیم. مصلحت نیست قاضی را در معرض قضاوت عمومی قرار دهیم. از گذشته درس عبرت بگیریم.

تسنیم

نخستین نشست هماهنگی ستادهای استانی و اقشاری جبهه مردمی برگزار شد

نخستین نشست هماهنگی ستادهای استانی و اقشاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح دوشنبه 23 اسفندماه در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد. این نشست به منظور هماهنگی کمیته های استانی و اقشاری جبهه مردمی برگزار شد و در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار شد.

تسنیم

اشرفی‌اصفهانی: به نفع «روحانی» کنار نمی‌روم

حجت‌الاسلام محمد اشرفی‌اصفهانی رئیس هیئت بدوی تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری گفت: انشاءالله قرص و محکم وارد صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری خواهم شد و انشاءالله بعد از تعطیلات نوروزی نیز برنامه‌های خود را به طور کامل به مردم ارائه خواهم کرد.وی در پاسخ به این سؤال که در صورت کاندیداتوری، آیا قرار است شما به نفع حجت‌الاسلام روحانی کناره‌گیری کنید؟ گفت: قطعاً به نفع آقای روحانی یا گزینه‌های دیگر کناره‌گیری نخواهم کرد.

نامه نیوز

پیشنهاد سیاسی اصلاح‌طلبان به اصولگرایان

احمد مازنی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید در خصوص برنامه اخیر وحدت اصولگرایان گفت: من هم دعا و هم تقاضا میکنم که دوستان اصولگرا تلاش کنند برای اینکه به وحدت و گفتمان برسند و به حداقل‌ها قانع شوند تا بتوانند وحدت را بدست بیاورند. اگر نیاز به تجربه هم داشته باشند ما در جبهه اصلاحات آماده ایم تا کمک و مشورت بدهیم تا به یک انسجام برسند. معتقدم به نفع کشور است که دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب با وحدت و انسجام در عرصه رقابتی کشور حضور پیدا کنند.

فارس

رحیمیان: دولت نتوانسته خدمت شایسته‌ای به مردم کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان رئیس هیات رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح دوشنبه در مجتمع فرهنگی آدینه و در نخستین نشست هماهنگی ستادهای استانی و اقشاری این جبهه اظهار داشت: دولت نتوانسته خدمت شایسته‌ای به مردم کند و ناتوانی دولت در حل مشکلات از یک‌سو و گسترش اشرافی‌گری در برخی مسوولان و حقوق نجومی و مفاسد اقتصادی و اختلاس‌ها باعث شده است اعتماد مردم به‌نظام آسیب ببیند، لذا این اعتماد باید بازسازی و تقویت شود.

خانه ملت

لاریجانی: مصلحت نمی‌بینم به مسائل انتخاباتی ورود کنم

دکترعلی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری پایانی سال 95 در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین درباره سازوکار انتخاباتی اصولگرایان و سکوت سیاسی علی لاریجانی، ناطق نوری و ولایتی گفت: به عنوان رئیس قوه مقننه مصلحت نمی بینم به این مسائل ورود کنم. البته برای تشکیل این جبهه خبری هم ندادند که تشکر هم می کنم و اگر خبر می دادند هم نمی رسیدم.

تسنیم

دفع افسد به فاسد به روایت آیت‌الله مصباح یزدی

آیت‌الله مصباح گفت: هرگاه تشخیص دهم کسی اصلح است از او حمایت می‌کنم و اگر کار به جایی رسید که قرار است کسی رأی بیاورد که ضررش بیشتر است و رأی به رقیب او سبب دفع ضرر بیشتر می‌شود، دفع افسد به فاسد می‌کنم.

ایسنا
انتقاد قالیباف از منتقدان "بی‌انصاف"

شهردار تهران با اشاره به انتقادها به عملکرد شهرداری تهران با بیان اینکه برخی از مرز انتقاد دور می‌شوند و بی انصافی می‌کنند، گفت: همه این سال‌های با همه مشکلات و حتی عدم حمایت‌های حداقلی به کار خود ادامه دادیم و در حال حاضر حدود ۲۰۰ کیلومتر خطوط مترو در تهران داریم که در کمتر از سه ماه آینده خطوط مترو تهران به ۳۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

نامه نیوز

دلخوشی روحانی به حمایت سه «اصولگرای شناسنامه‌دار»

روحانی در کنار اصلاح طلبان به حمایت‌های بخشی از اصولگرایان هم امیدوار است. اصول‌گرایان خود را برای نبردی سخت با حسن روحانی در اردیبهشت 96 آماده می‌کنند. آنها می‌خواهند بهترین سرمایه‌های خود را وارد این رقابت کنند تا به هر شکل ممکن راه خروج از قوه مجریه را به حسن روحانی نشان دهند. بسیاری از اصول‌گرایان حداقل در نبودن روحانی با هم اشتراک نظر دارند. در این میان اما سه اصول‌گرای باشناسنامه از روحانی حمایت می‌کنند: علی اکبر ناطق نووری، علی اکبر ولایتی و علی لاریجانی.

مهر

کرباسچی: روحانی جاذبه‌ای برای اصلاح‌طلبان ندارد

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه شخصا موافق گزینه پوششی اصلاح طلبان نیست، گفت: البته باید فضا را باز گذاشت.هر چه جمع تصمیم بگیرد. ما در تشکیلات خودمان رأی گیری نهایی نکرده ایم. وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه

آیا اصلاح طلبان تقیدی به شخص روحانی دارند گفت: آقای روحانی جاذبه های شخصی ندارد.

فارس


"
مردم سالاری" چه کسی را برای ریاست جمهوری حمایت می کند؟

شورای مرکزی حزب مردم سالاری از کواکبیان دعوت کرد به عنوان تنها نامزد اصلاح طلب برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 96 به صحنه بیاید.

افکارخبر

دیدار جمنا با رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری

ولی اسماعیلی عضو شورای مرکزی اصولگرایان در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز اظهار داشت: با توجه به کمپین های گسترده در اقصی نقاط کشور و دعوت از آیت الله رییسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری و ادامه روند ساز و کار جبهه مردمی انقلاب، مقرر است طی هفته آینده در مشهد مقدس دیداری با ایشان داشته باشیم.وی با بیان اینکه این دیدار در آستانه عید نوروز انجام خواهد شد، افزود: در این دیدار چهاره های شاخصی از اصولگرایان و جمنا حضور خواهند داشت.

قانون آنلاین

شریف‌زاده: حمید بقایی 30 میلیون رای دارد!

بهمن شریف زاده از روحانیون نزدیک به اسفندیاررحیم‌مشایی معتقد است: احمدی نژاد را اصولگرا و اصلاح‌طلب مصطلح نمی دانم. اگر رای احمدی نژاد را نزدیک به 30 میلیون بدانیم، رای جناب بقایی را نیز نزدیک به 30 میلیون تخمین می زنم .

الف

قوچانی: حضور احمدی نژاد به نفع روحانی بود

قوچانی درگفت و گوی خود با ویژه نامه نوروزی روزنامه دنیای اقتصادگفت: به نظر من نیامدن احمدی نژاد فقط به تعویق افتادن حضور اوست ... و با منع شدن آقای احمدی نژاد از نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، این حضور فقط به تعویق افتاده است. اتفاقا این به تعویق افتادن باعث یک اینرسی و انرژی در او خواهد شد؛ همان چیزی که مطلوب آقای احمدی نژاد است. چون احمدی نژاد اگر الان می آمد تکلیفش مشخص می شد. کار برای آقای روحانی هم راحت تر می شد و حتی به نفع آقای روحانی می شد چون می توانست فضا را دو قطبی کند.

خراسان

ادعای انتخاب درباره احتمال کاندیداتوری 3 مقام ارشد دولتی

اخبار واصله حکایت از آن دارد که گروهی دیگر از ذی نفوذان دولت، در تدارک کاندیداتوری سه مقام ارشد دولت یازدهم در انتخابات ریاست جمهوری هستند. براساس این گزارش، این گروه در تلاش است قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، نوبخت معاون برنامه ریزی رییس جمهور و جهانگیری معاون اول رییس جمهور را برای کاندیداشدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 قانع کنند تا در مناظرات، کنار روحانی حضور داشته باشند.

مهر

کاندیداهای نهایی جبهه مردمی مشخص شد

اسامی ۱۴ کاندیدای برتر ریاست جمهوری جبهه مردمی نیروهای انقلاب که توسط اعضای مجمع عمومی این جبهه در تاریخ ۵ اسفندماه انتخاب شدند، مشخص شد.اسامی کاندیداهایی که حائز بیشترین آراء شدند به ترتیب حروف الفبا بدین شرح است:

1- مهرداد بذرپاش/ ۲- سعید جلیلی/ ۳- حمیدرضا حاجی بابایی/ ۴- محمد خوش چهره/ ۵- محسن رضایی/ ۶- سید ابراهیم رئیسی/ ۷- علیرضا زاکانی/ ۸- محمد مهدی زاهدی/ ۹- سید عزت الله ضرغامی/ ۱۰- پرویز فتاح/ ۱۱- رستم قاسمی/ ۱۲- محمدباقر قالیباف/ ۱۳- مصطفی میر سلیم/ ۱۴- علی نیکزاد/

مشرق

نادران: در دور دوم روحانی مردم باید برای کار به افغانستان بروند!

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی معتقد است اگر روحانی برای دور دوم رئیس‌جمهور شود، باید یک راهی پیدا کنیم برای آن مردمی که نمی‌توانند یک جوری هماهنگ کنند خودشان را با شرایط، بروند بنگلادشی، افغانستانی، جایی یک کاری برای خودشان دست و پا کنند. اینجا دیگر نمی‌توانند. در دور دوم روحانی مردم باید برای کار به افغانستان بروند!

شرق

دود سفید بلند شد؛ تکرار هم پیمانی عارف و روحانی

محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بعد از حدود دو ساعت و ربع از جلسه خارج شد و به جمع خبرنگاران آمد و اعلام کرد با رأی‌‌گیری که به اتفاق آرا انجام شد، حسن روحانی، نامزد جریان اصلاحات در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده است.

ایسنا

آخرین اخبار از ستاد انتخاباتی روحانی

ستاد مرکزی انتخاباتی حسن روحانی با شریعتمداری، بروجردی، جنتی، نمایندگانی از فراکسیون امید و برخی اعضای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تشکیل شده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات