تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۰۰۰۳۹

حملات پهبادی آخرین حربه داعش در میدان جنگ

گروه تروریستی داعش دهها پهپاد خود را به رقه انتقال داده است.
به گزارش بصیرت به نقل از العالم، مرکز هماهنگی گروه های مسلح سوریه اعلام کرد که گروه تروریستی داعش دهها پهپاد خود را از شهر البوکمال در جنوب شرق دیر الزور به شهر رقه انتقال داده است.
پایگاه اینترنتی روسیا الیوم با اعلام این خبر نوشت: ارتش سوریه در تازه ترین عملیات ضد تروریستی خود، 10 تروریست داعش را کشت و یک تیربار و خودرو آنان را در حمله به مواضع این گروه در اطراف هنگ 137 و حی العرفی در دیر الزور منهدم ساخت.
حمله ارتش سوریه به مواضع داعش در تله الصنوف و پمپ بنزین الشام در جنوب دیر الزور به انهدام یک خودروی حامل تیربار این گروه و کشته شدن شماری تروریست انجامید. 
ارتش همچنین حمله تروریست های جبهه النصره را به روستاهای غجر امیر، کفر نان و قنیه العاصی در شمال حمص را ناکام گذارد که در این عملیات شماری تروریست کشته و زخمی شدند و چند خودروشان نابود شد.
ارتش سوریه ستاد فرماندهی جبهه النصره در شمال شهر النعیمه در شرق درعا را نیز هدف قرار داد و آن را منهدم کرد و تمامی افراد درون آن کشته و زخمی شدند. حمله ارتش به مواضع افراد مسلح در درعا البلد، روستای الطیحه، مزارع شرق شهر ابطع و حی الکرک نیز به کشته و زخمی شدن شماری تروریست و انهدام یک تانک و دو تیربار آنان انجامید.
در این میان نکته قابل توجه این است که یک گروه تروریستی که آمریکا و دیگر قدرت های غربی مدعی مبارزه با آن هستند، این پهبادها را از کجا آورده است؟
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات