صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۰۰۱۰۶

حرف روز/ يک گام به جلو در همگرايي

در حالي که جريان اعتدالي و اصلاح‌طلب از يکسو و جريان احمدي‌نژاد از سويي ديگر تقریباً نامزدهاي اصلي خود را براي ورود به عرصه انتخابات معرفي کرده‌اند، جبهه مردمي نيروهاي انقلاب که طيف بزرگ نيروهاي ارزشي و انقلابي جامعه را نمايندگي مي‌کند، دومين نشست بزرگ خود را فردا برگزار خواهد کرد تا بتواند گام ديگري را در مسير رسيدن به گزينه نهايي بردارد[...]
پایگاه بصیرت / مهدی سعیدی
یادداشت: در حالي که جريان اعتدالي و اصلاح‌طلب از يکسو و جريان احمدي‌نژاد از سويي ديگر تقریباً نامزدهاي اصلي خود را براي ورود به عرصه انتخابات معرفي کرده‌اند، جبهه مردمي نيروهاي انقلاب که طيف بزرگ نيروهاي ارزشي و انقلابي جامعه را نمايندگي مي‌کند، دومين نشست بزرگ خود را فردا برگزار خواهد کرد تا بتواند گام ديگري را در مسير رسيدن به گزينه نهايي بردارد. اين جبهه که به «جمنا» شهرت يافته، فردا در تلاش است تا با شنيدن سخنان ۱۰ گزينه منتخب مرحله گذشته، به پنج نفر برتر آنان رأي دهد تا برگزیدگان براي انتخابات رياست‌جمهوري دوازدهم در روز سه‌شنبه ۲۲ فروردين ماه نام‌نویسی کنند. جمنا با پنج گزينه وارد ميدان رقابت انتخاباتي خواهد شد تا در روزهاي پاياني تنها گزينه‌اي در ميدان رقابت باقي بماند که از شرايط بهتري برخوردار است و مقبوليت مردمي بيشتري را کسب کرده است. تمامي گزينه‌ها متعهد شده‌اند در مرحله پاياني به نفع گزينه برتر انصراف دهند و با همراهي حداکثري بستر را براي موفقيت گزينه نهايي فراهم آورند. در اين ميان، جريان‌هاي رقيب و بخشي از جريان‌هاي مخالف نظام با نزديک شدن به زمان انتخابات، تخريب خود را عليه جبهه مردمي نیروهای انقلاب اسلامي و نامزدهاي نهايي آن آغاز کرده‌اند. اين جريان‌ها در تلاشند با تخريب اقدام مؤثر نيروهاي ارزشي از طریق دروغ‌پراکني، سياه‌نمايي و اختلاف‌انگيزي، اين حرکت مؤثر را به انحراف کشانده و در پيچ‌و‌خم‌هاي مبتذل به دام اندازند. این در حالی است که جریان ارزشی پس از حضور متفرق در انتخابات سال ۱۳۹۲ که به شکست در مقابل رقیب متحدش انجامید، این بار در تلاش است تا با درس‌آموزی از گذشته و وحدت حداکثری به میدان رقابت سیاسی قدم بگذارد تا ضعف و اختلافات درونی موجب شکست آن نشود!
موفقیت این حرکت همگرایانه منوط به دقت نظر در دو سطح بدنه اجتماعی و رأس جبهه مردمی نیروهای انقلاب است. رأس جبهه موظف است مسیر حرکت را مبتنی بر اصول و ارزش‌های کار سیاسی انقلابی و مبتنی بر مصالح کشور و انقلاب اسلامی تنظیم و مدیریت نماید و بدنه نیز باید با اعتماد و همراهی و پشتیبانی برای موفقیت جریان انقلابی تلاش کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات