صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۰۰۱۱۰

اخبار کوتاه چهارشنبه 16 فروردین

هکرهای وابسته به گروه تروریستی داعش فهرستی متشکل از نام و آدرس هشت‌هزار و ۷۸۶ آمریکایی منتشر کرده و گفته است قصد دارد آنها را با انجام حملات موسوم به «گرگ تنها» به قتل برساند. در این پیام ویدئویی، گروه تروریستی داعش ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را نیز تهدید کرده و گفته است: «ما پیامی برای مردم آمریکا و مهم‌تر از همه برای رئیس‌جمهور شما، ترامپ داریم. بدانید که ما علیه شما جنگ به پا می‌کنیم. بدانید که ضد حمله‌های شما فقط ما را قدرتمندتر می‌کنند.»
شرکت هواپیمایی آسمان به عنوان دومین ایرلاین ایرانی قرارداد خرید ۶۰ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷MAX آمریکا به مبلغ سه میلیارد دلار را امضا کرد. بوئینگ ۷۳۷ که در شهرت جهانی خود به بچه بوئینگ مشهور شده، جزء باریک‌ترین هواپیماهای ساخته شده شرکت بوئینگ است. در طول سال‌های گذشته، بوئینگ مدل‌های بسیاری را تولید کرده است؛ اما بسته به نوع و فضای پرواز بین ۸۵ تا ۲۱۵ مسافر را جابه‌جا می‌کند.
صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در روزنامه «آرمان» با بیان اینکه اقتصاد در مبارزات انتخاباتی حرف اول را می‌زند، نوشت: «واقعیت این است که در زمینه خروج از رکود دولت روحانی چندان نتوانسته دستاورد محسوسی برای طبقات مختلف جامعه به وجود آورد. همچنین، در زمینه اشتغال تیم اقتصادی روحانی نتوانسته است از میزان آمار بیکاری بکاهد.»
به گزارش روزنامه «رأی الیوم»، عبدالباری عطوان سردبیر این روزنامه با اشاره به تعریف و تمجید دونالد ترامپ از همتای مصری خود نوشت: عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر به عنوان مرد شماره یک آمریکا در منطقه، از سفر به واشنگتن بازمی‌گردد و به این ترتیب رؤیای عربستان برای ایفای نقش اول جهان عرب بر باد می‌رود.
پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: آیین‌نامه تعرفه‌های خدمات خاص پزشکی قانونی در سال ۱۳۹۶ به پیشنهاد سازمان پزشکی قانونی کشور و با موافقت رئیس قوه قضائیه ابلاغ شد. بر اساس آن، هزینه مومیایی کردن جسد ۳۰ میلیون ریال و صدور مجوز سقط جنین درمانی، ۵۰۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.
محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم در یک نشست خبری گفت: من خبر دارم که احمدی‌نژاد نامه‌هایی به رؤسای‌جمهور برخی کشورها و از جمله رئیس‌جمهور کشورمان نوشته است؛ اما از محتوای نامه وی به رئیس‌جمهور بی‌خبرم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات