صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۰۰۲۶۵

اخبار کوتاه دوشنبه 21 فروردین

سردار علی مؤیدی، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره حذف اعدام قاچاقچیان مواد مخدر گفت:‌ مسئله حذف اعدام قاچاقچیان مواد مخدر مطرح نیست و به رسانه‌ها تذکر می‌دهم این مسئله را بی‌خود و بی‌اساس بدون منطق اعلام و مطرح نکنند؛ زیرا برخی رسانه‌ها درصدد فراهم کردن فضا برای قاچاقچیان هستند. با این حال اعلام می‌کنم نه مجلس، نه دستگاه قضا و نه دولت به دنبال حذف اعدام‌ها نیستند؛ بلکه درصدد ایجاد اصلاحاتی در زمینه مجازات مجرمان مواد مخدر هستند.
رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند ایادی این رژیم در تصمیم‌گیری برای حمله موشکی آمریکا به سوریه و جمع‌آوری اطلاعات مشارکت داشته‌اند. بنا بر این اخبار «جرد کوشنر» داماد دونالد ترامپ که فردی یهودی و صهیونیست است، عامل ترغیب کاخ سفید برای حمله موشکی به سوریه بوده است. گزارشگران صهیونیستی همچنین فاش کردند صهیونیست‌ها با ارسال گزارش‌های اطلاعاتی برای آمریکا، حملات موشکی به سوریه را تسهیل کرده‌اند.
نخستین هواپیما از ۱۸۰ فروند هواپیمایی که ایران‌ایر بر سر خرید آنها با بوئینگ به توافق رسیده است، تا یک ماه آینده به ایران می‌آید. این هواپیما، مرجوعی ترکیش ایر (شرکت هواپیمایی دولتی ترکیه) است. همچنین قرارداد خرید ۲۰ فروند هواپیمای کوتاه‌برد ATR با حضور نمایندگان این شرکت و مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر به امضا می‌رسد.
میرحمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به اینکه درخواست‌کنندگان استیضاح‌ وزیر آموزش‌وپرورش از پاسخ‌های وزیر در جلسه کمیسیون قانع نشدند، استیضاح به هیئت‌رئیسه مجلس ارجاع شد تا برای طرح در صحن علنی تصمیم‌گیری شود.
«نیکی هیلی» سفیر ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل در گفت‌وگو با شبکه «سی‌ان‌ان» تصریح کرد: اولویت‌های آمریکا شکست دادن داعش، پایان دادن به نفوذ ایران در منطقه و کنار گذاشتن اسد، رئیس‌جمهور سوریه است.
در واکنش به حمله موشکی اخیر آمریکا به سوریه گفت‌وگوی تلفنی سران ایران و سوریه پس از مدت‌ها انجام می‌شود. آخرین تماس تلفنی میان روحانی و بشار اسد مربوط به آذرماه ۱۳۹۲ (چهار سال پیش) است.
نفت اوپک که با افزایش ذخایر آمریکا ۴۸ دلاری شده بود، با افزایش تقاضا در جهان و همچنین کاهش تولید این سازمان به ۵۲ دلار رسید.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات