صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۰۰۸۸۶

اخبار کوتاه چهارشنبه 13 اردیبهشت

علیرضا زاکانی گفت: زمانی از یکی از وزرای کنونی دولت می‌پرسند شما چرا اینقدر پول و سرمایه دارید، عنوان می‌کند که «من تنها یک ‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دارم و نفر هفتم هستم؛ شش نفر دیگر بیشتر از بنده ثروت دارند. من پول‌هایم را در بانک ایران گذاشتم، در صورتی که آنان در خارج از کشور سرمایه‎گذاری کردند» می‎بینیم که هزاران میلیارد تومان سرمایه ملی اقتصادی و امکانات در دست این افراد است و این ثروت چگونه به وجود آمده است؟
گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی برای برآورده کردن خواسته‌های اسرا، ۲۴ ساعت فرصت داد. اعتصاب غذای اسرای فلسطینی برای سومین هفته متوالی ادامه دارد. گفتنی است، صدها اسیر فلسطینی از دوشنبه ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) که مصادف با روز اسیر فلسطینی است، اعتصاب غذای خود را آغاز کرده‌اند. این اعتصاب غذا پس از آن صورت گرفت که مذاکرات نماینده اسرا با مسئولان اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی برای بهتر شدن وضعیت اسرا به نتیجه نرسید.
حسین پاک‌دامن، رئیس انجمن علوم اعصاب ایران اظهار داشت: متأسفانه بیماری ام‌اس در کشور ما بسیار شایع شده است و برخلاف تقسیم‌بندی جغرافیایی که حداکثر باید سه هزار مورد باشد، اکنون بالای ۸۰ هزار نفر است. وی افزود: ام‌اس شایع‌ترین علت ناتوانی مغزی و جسمانی در جوانان به شمار رفته و در میان زنان شایع‌تر است. همچنین بیشتر افراد ۲۰ تا ۴۰ سال را گرفتار می‌کند.
سازمان فرهنگی، علمی و آموزشی ملل متحد (یونسکو) با رأی قاطع، قطعنامه ضد صهیونیستی در انتقاد از سیاست‌های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در شهر قدس را تصویب کرد. این قطعنامه با به رسمیت شناختن اهمیت بخش قدیمی شهر «قدس» برای سه دین توحیدی (اسلام، مسیحیت و یهودیت) به سیاستمداران صهیونیست در این باره هشدار داده است.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر فعالیت بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی متوقف شده است، گفت: واردات بی‌رویه یکی از دلایل توقف این کارخانه‌ها و کارگاه‌ها است، البته باید گفت بخشی از این واردات بی‌رویه نتیجه برجام است.
«محمدبن‌سلمان» جانشین ولی‌عهد و وزیر دفاع عربستان سعودی مدعی شده است ایران درصدد دسترسی به مکه به عنوان کانون جهان اسلام و تسلط بر کشورهای مسلمان است و به همین دلیل امکان مذاکره با این کشور وجود ندارد!
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات