فرهنگی >>  فرهنگی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۰۰۹۰۲

کتاب «1318» زندگینامه رهبر انقلاب به نمایشگاه کتاب می آید

کتاب «1318» زندگینامه رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 1318 تا بهار 1395 به زودی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.
پایگاه بصیرت / گروه فرهنگی
به گزارش  گروه فرهنگی بصیرت به نقل از جام جم آنلاین، مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفتگو با فارس از چاپ کتاب «1318» ویژه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: کتاب «1318» زندگینامه رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 1318 تا بهار 1395 است که از سخنرانی‌های ایشان جمع آوری شده است.
مهدی رمضانی افزود: کتاب «1318» در 524 صفحه و با تیراژ 2 هزار نسخه در ایام سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روانه بازار کتاب می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به غرفه موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی کتاب راه تهیه کنند.
معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی با بیان اینکه کتاب «1318» ، طراحی و صفحه آرایی ویژه ای دارد، گفت: سعی کردیم با بهره گیری از تیم طراحی و گرافیست متخصص صفحه آرایی جذابی برای کتاب طراحی کنیم تا بتواند برای رده سنی نوجوانان و جوانان هم جذابیت بصری داشته باشد.
وی فصل‌بندی کتاب 1318 نیز اظهار داشت: فصل اول کتاب «خاطرات٬کودکی٬ نوجوانی و جوانی٬ تحصیلات» رهبر معظم انقلاب اسلامی را روایت می‌کند. فصل دوم کتاب مربوط به خاطرات رهبر معظم انقلاب از امام خمینی (ره) است.

به گفته مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی٬ فصل سوم کتاب 1318، خاطرات مقام معظم رهبری از دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است. فصل چهارم با عنوان «پای درس استاد» مربوط به خاطرات ایشان در دوران طلبگی است.

رمضانی با بیان اینکه فصل پنجم کتاب با عنوان «مبارزات» فعالیت‌های مبارزاتی مقام معظم رهبری را روایت کرده است٬ افزود: فصل ششم کتاب خاطرات رهبر معظم انقلاب از دوران ریاست جمهوری است و فصل هفتم با عنوان رهبری و مرجعیت٬ فصل هشتم با عنوان شخصیت‌ها و فصل نهم کتاب هم با عنوان "روایت" نامگذاری شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات