صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۰۰۹۲۶

اخبارویژه روزنامه های یکشنبه17اردیبهشت96

کیهان


کم‌حافظه شده‌اید آقای رئیس‌جمهور؟!


فیلم تبلیغاتی روحانی به وارونه‌نمایی رویکرد دولت و شخص رئیس‌جمهور در قبال رسانه‌های منتقد پرداخت. در این فیلم ضمن نشان دادن چندباره صفحات اول کیهان و برخی نشریات و رسانه‌های دیگر چنین القا شده که روحانی اهل تحمل است. او حتی می‌گوید مرحوم هاشمی که خود آدم صبور و با تحملی بود، به من گفت تو چه قدر صبر و تحملت بالاست. روحانی همچنین مدعی شد ما به منتقد پاداش هم می‌دهیم.


شیوه خودگویی و خودخندی روحانی و اطرافیان وی در این فیلم در حالی است که کارنامه گفتاری و رفتاری روحانی و برخی وزرای دیگر وی انباشته از هتاکی و ایجاد مضیقه است. اهانت به منتقدان با ادبیاتی درخور خود برخی دولتمردان مانند جیب‌بر، مزدور، بی‌شناسنامه، بی‌سواد، افراطی، مستضعف فکری، عقب‌مانده، عصر حجری، هوچی، کاسب، ترسو، بزدل، عقب‌مانده و...، تنها مشتی از خروارها اهانت روحانی است.


دولت در عین حال به قطع یارانه رسانه‌های منتقد مبادرت ورزید اما به این هم بسنده نکردند و برخی نشریات از جمله کیهان، وطن امروز، 9دی و... را به دادگاه کشاندند. حتی در مواقعی هم که برای کیهان قرار منع تعقیب به خاطر فقدان دلیل کافی صادر شد، مجددا برخی وزرا از طرف روحانی به قوه قضائیه فشار آوردند تا پرونده را مجددا به جریان بیندازند. این فشارها آن قدر وسیع بود که آیت‌الله آملی لاریجانی یک‌بار گفت: «برادر بزرگوار! شما خودتان شفاها یا کتبا با واسطه یا بی‌واسطه بارها گفته‌اید چرا یا فلان روزنامه یا فلان سایت برخورد نمی‌کنید یا نزد رهبری گلایه می‌کنید چرا دستگاه قضایی با فلان روزنامه برخورد نکرده است اما بین اهالی مطبوعات ندای آزادی سرمی‌دهید؟!»


هم اینک ده‌ها شکایت از سوی دستگاه‌های دولتی علیه کیهان در جریان است و برخی وزرای دولت مشخصا مأمور اعمال فشار به دستگاه قضایی در این زمینه هستند.


اخراج دانشمندان هسته‌ای در دولت روحانی قابل انکار نیست


مدیر سابق مرکز توسعه سازمان انرژی اتمی گفت: روحانی و دولتمردان پاسخ دهند جمعی که از سال 83 تا 92 برنامه هسته‌ای کشور را پیش بردند الآن کجا هستند؟


مهندس حسین آبنیکی، رئیس سابق مرکز توسعه سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو درباره بیانیه سازمان انرژی اتمی در تکذیب خبر بیکار شدن دانشمندان هسته‌ای گفت: تیم مدیریت ارشد شرکت‌های غنی‌سازی، سال 92 از سازمان اخراج شدند. علاوه بر اینها مدیران میانی که با اینها در ارتباط بودند از جمله تیم همکاران شهید احمدی روشن را نیز از سازمان بیرون کردند.


وی افزود: حتی شرکت‌هایی هم که در غنی‌سازی 3/5 و 20 درصدی نقش داشتند تعطیل کردند.


این مدیر سابق سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: آقایان پاسخ دهند مسئول غنی‌سازی 20 درصد نطنز الآن کجا کار می‌کند؟ در سازمان انرژی اتمی است یا آب و فاضلاب؟ جمعی که از سال 83 تا 92 برنامه هسته‌ای کشور را پیش بردند الآن کجا هستند؟ خود من الآن در سازمان اوقاف مشاور هستم. یکی از مدیران ارشد غنی‌سازی الآن در یک شرکت کامپیوتری کوچک کار می‌کند. دو نفر از دوستان که تولید ماشین‌های غنی‌سازی را برعهده داشتند الآن در پتروشیمی مشغول هستند. بسیاری دیگر از مدیران هم به همین سرنوشت گرفتار شدند.


آبنیکی با تأکید بر اینکه بیانیه سازمان انرژی اتمی به هیچ وجه صحت ندارد، اظهار داشت: آقای رئیس سازمان همیشه با قسم جلاله تکذیب می‌کنند اما سند ارائه نمی‌دهند که این افراد الآن در کدام بخش سازمان مشغول به کار هستند. چند وقت پیش ما در کمیسیون اصل 90 مجلس هم این موضوع را توضیح دادیم و الآن هم آماده هستیم تا در رسانه‌ها با آقای صالحی در این خصوص مناظره کنیم.


لازم به ذکر است پس از مناظره روز جمعه نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، سازمان انرژی اتمی در بیانیه‌ای اظهارات مصطفی میرسلیم مبنی بر بیکار شدن دانشمندان و کارکنان سازمان انرژی اتمی در دولت یازدهم را تکذیب کرده بود.



روحانی چرا نامه اعتراض خود به فساد کرسنت را فراموش کرد؟!


آقای روحانی در مناظره دیروز و درباره پرونده فساد و تخلفات کرسنت که منجر به خسارت سنگین به ایران شد، واقعیت‌ها را جابه‌جا گفت.


او دیروز در مناظره گفت: «رقم 14 میلیاردی که درباره خسارت قرارداد کرسنت می‌گویند درست نیست. قرارداد در مرحله داوری است و هنوز به اتمام نرسیده است. در داوری به نتیجه می‌رسیم». ایشان البته نمی‌گوید که چرا در 20 سال گذشته به نتیجه نرسیده‌ایم و در آستانه محکومیت بالغ بر 35 میلیاردی هستیم؟


درباره ادعای آقای روحانی شایان ذکر است دیوان دادگستری بین‌المللی برای دو بار ایران را محکوم به پرداخت غرامت کرد و مبلغ آن هم 18 میلیارد دلار هست نه 14 میلیارد، ثالثاً تبانی عباس یزدانپناه یزدی با مدیر عامل شرکت کرسنت پترولیوم احراز شده است. علت محکومیت ایران، وزارت مجدد بیژن زنگنه و مدیریت علی کاردر بر شرکت نفت می‌باشد که متهم به اخذ رشوه در قرارداد کرسنت است.


در عین حال یک نامه تاریخی را که گویا آقای روحانی اصرار به فراموشی آن دارد، به یاد ایشان آورد. وی آذر ماه سال 81 و از جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارسال نامه‌ای خطاب به خاتمی رئیس جمهور وقت، به عملکرد بیژن زنگنه وزیر نفت کابینه اصلاحات به شدت اعتراض کرده و اقدام زنگنه در انعقاد قرارداد نفتی «کرسنت» را بیرون از چارچوب قانون و از طریق «واسطه» و دارای آثار منفی فراوان برای جمهوری اسلامی ایران دانسته بود. روحانی در این نامه تأکید کرده بود «عقد قرارداد طولانی گاز با شرکتی غیرمعتبر که بنابرگزارشات دریافتی از وزارت نفت طی سال‌های گذشته عملکردی ضعیف و توأم با نادیده گرفتن حقوق ایران در ارتباط با میدان نفتی مبارک داشته، تکرار تجربه تلخی است که سالیان دراز گرفتار آن خواهیم بود.» روحانی همان زمان معتقد بود: «شرایط بازار موجب گردیده که قیمت و شرایط قراردادی مذاکره شده در مقایسه با منطقه بسیار پایین و غیرمطلوب باشد.»


روحانی در آن نامه با هشدار درباره اینکه قرارداد کرسنت (با پیگیری شخص زنگنه) احتمالاً آثار منفی اقتصادی درازمدت بر بازار گاز کشور خواهد داشت و هیچ منفعت سیاسی نیز در پی نخواهد داشت، تأکید کرده بود از حدود یک سال پیش سؤالاتی از وزیر نفت (زنگنه) درباره قرارداد کرسنت مطرح کرده که با وجود دستور خاتمی، پاسخی دریافت نشده است. روحانی در این نامه تصریح می‌کند قرارداد مذکور از طریق واسطه‌ها و عدم ارتباط مستقیم دولتی با یک شرکت غیرمعتبر به امضا رسیده است.


حسین فریدون کابینه گم شده است؟!

«سوالی که در افکار عمومی موج می‌زند، پنهان شدن برادر حسن روحانی در طول ایام تبلیغات است؛ به‌گونه‌ای که هیچ فیلم و تصویری از فریدون مخابره نمی‌شود».

به گزارش مشرق، یکی از پدیده‌های جالب توجه در نوع خود، حضور حسین فریدون در کنار دولت یازدهم بود، فریدون همه جا حضور داشت، در کنسرت‌ها، مذاکرات، پشت رئیس‌جمهور، کنار سخنگوی دولت، کنار وزیر امور خارجه، کنار جان‌کری وزیر امور خارجه آمریکا و... رفتارهای فریدون به‌گونه‌ای بود که همه می‌پنداشتند مغز متفکر دولت روحانی؛ حسین است نه حسن.

بعد از رسوایی حقوق نجومی در دولت یازدهم، «قاضی سراج» رئیس سازمان بازرسی کشور در افشاگری خود، به لابی‌های این شخص اشاره کرد و حسن روحانی نسبت به اتهامات برادرش، سکوت اختیار کرد.

این روزها، نه خبری از اسم فریدون است و نه تصویری از وی در رسانه‌ها مخابره می‌شود. معلوم نیست چرا فریدون دولت، مثل گذشته همراه و در کنار روحانی آفتابی نمی‌شود؛ روحانی به وی گفته پنهان شو یا مشاوران روحانی پیشنهاد داده‌اند فریدون آفتابی نشود؟

چرا در مناظره‌ها، حسن روحانی وارد دفاع از اتهامات برادرش نمی‌شود؟ چرا جهانگیری که از دختر بیکار وزیر آموزش و پرورش دفاع می‌کند، از برادر پنهان رئیس‌جمهور حمایتی نمی‌کند؟ در پشت پرده پاستورنشینان چه خبر است؟
یادآور می‌شود بنابر اعلام رئیس سازمان بازرسی، حسین فریدون به انتصاب مدیر متخلف بانک ملی در بانک رفاه کارگران اصرار داشت حال آن که پرونده سنگین تخلفات «علی صدقی» به اطلاع فریدون رسیده بود. یک قلم حقوق و پاداش دریافتی رئیس بانک رفاه کارگران، 734 میلیون تومان بود.


خراسان
گردش کار عجیب فروش یک فروشگاه دولتی
وزارت جهادکشاورزی با ارسال پیشنهاد شماره 35063 در بهمن سال 1393، درخواست فروش یک فروشگاه 300 متری را به دولت ارائه کرد، این درخواست در تیرماه سال 1394 به تایید وزیران عضو کمیسیون لوایح دولت رسید و پس از  حدود 2 سال، در اردیبهشت ماه امسال مورد تایید حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور قرار گرفت و مقرر شد وجوه حاصل از این فروش به حساب درآمد عمومی کشور واریز شود.
مخالفت با واردات موتورهای 1200 سی سی برای یک وزارتخانه
در حالی که بر اساس تصویب هیئت وزیران در اسفندماه سال 94، وزارت بهداشت مجاز شده بود نسبت به خرید و واردات 200 دستگاه موتورسیکلت با حجم موتور 800 سی سی تا 1200 سی سی انژکتوری جهت استفاده در ناوگان اورژانس موتوری اقدام کند، بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به قاضی زاده هاشمی، اعلام شده حسب تصمیم جدید کابینه تعداد موتورسیکلت های مذکور به دو برابر افزایش یافته اما حجم موتور آن به 250 تا 800 سی سی کاهش یافته است.


ایران

نظرسنجی ایرنا :
64 درصدمردم در انتخابات شرکت می‌کنند


براساس نظرسنجی خبرگزاری جمهوری اسلامی در روزهای 11 و 12 اردیبهشت، 9/63درصد مردم در انتخابات 29 اردیبهشت امسال پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند. ایرنا این نظرسنجی را با نمونه آماری 6 هزار و 47 نفر با روش نمونه‌گیری تصادفی و با استفاده از ابزار پرسشنامه به صورت حضوری در مراکز 31 استان کشور در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته گذشته (11 و 12 اردیبهشت) انجام داده است. در این نظرسنجی 9/63 درصد جامعه آماری در پاسخ به این پرسش که شما برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری که پایان این ماه برگزار می‌شود چه تصمیمی گرفته‌اید، اعلام کرده‌اند در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

براساس نتایج به دست آمده، 20 درصد از شهروندان این مراکز اعلام کرده‌اند هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌اند. به گزارش ایرنا، در یکی از پرسش‌های نظرسنجی از جامعه آماری پرسیده شده که «نظر کدام یک از گروه‌های سیاسی به نظر آنان نزدیک‌تر است؟» 6/29درصد پاسخگویان نظرات خود را به اصلاح‌طلبان، 4/23درصد به اصولگرایان و 4/15درصد به اعتدالگرایان نزدیک‌تر دانسته‌اند. براساس این گزارش، 3/18 درصد اعلام کرده‌اند نظرشان به هیچ یک از گروه‌های سیاسی نزدیک نیست و 3/13درصد نیز نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده‌اند. بر این اساس 54 درصد پاسخگویان نامزد خود را انتخاب کرده و 46 درصد هم گفته‌اند منتظر شنیدن برنامه نامزدها تا پایان تبلیغات هستند.


 انتقاد نشریه عربی از مواضع سعودی‌ها در قبال ایران


یک روزنامه تونسی در یادداشتی مواضع وزیر دفاع و جانشین ولیعهد عربستان علیه ایران را به باد انتقاد گرفت. به گزارش ایسنا، در یادداشت روزنامه الصریح با اشاره به اظهارات محمد بن سلمان درباره بعید دانستن انجام هرگونه گفت‌وگو با ایران آمده است:  ما به وی یادآوری می‌کنیم که وقتی امریکا، بزرگ‌ترین قدرت نظامی در حال حاضر با ایران گفت‌وگو می‌کند، چطور سعودی‌ها برای گفت‌وگو با ایران و باز گرداندن روابط طبیعی با این کشور آن هم در این شرایط سخت و دشوار خودداری می‌کنند. نویسنده افزوده است:  از آن گذشته آیا امیر محمد بن سلمان نمی‌بیند که کشور سعودی گفت‌وگو با رژیم صهیونیستی، دشمن اعراب و مسلمانان را می‌پذیرد؟! پس ما چگونه خودداری  از گفت‌وگو با ایران را بپذیریم؟ ای مسلمانان آیا در نزد بن سلمان، ایران برای جهان اسلام از رژیم صهیونیستی خطرناک‌تر است؟ این حرفی است که دیوانه‌ها، کودکان و حتی افراد احمق هم نمی‌پذیرند. به نوشته این روزنامه عربی، موضوع این وزیر سعودی نه با منطق سیاست سازگار است و نه با منطق عقل و نه با نص و متن قرآن کریم.

ارجاع پرونده قائم‌ مقام سابق آستان قدس رضوی به دادگستری پرونده تخلفات مالی قائم مقام سابق آستان قدس رضوی که چندی پیش از کشور متواری شده، برای رسیدگی به دادگستری کل استان تهران ارجاع شده است. به گزارش تسنیم، آن طور که حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مستند انتخاباتی خود اعلام کرده، پرونده «م. ع» یک ماه قبل از اینکه از کشور فرار کند، به دادگستری تهران ارجاع شده است.  تولیت آستان قدس رضوی درباره این پرونده توضیح داده است: وقتی یکی از شرکت‌های آستان قدس رضوی را بازرسی کردیم، متأسفانه دیدیم که یک حیاط خلوتی در آنجا وجود دارد و در این مدت در آن تخلفات جدی اقتصادی به وجود آمده است.


آرمان

احضار برخی کاندیداهای شورای شهر کرج

شنیده شد که دادستان کرج از احضار برخی کاندیداهای شورای شهر کرج به دادسرا خبر داد. تسنیم نوشت؛ حاجی‌رضا شاکرمی با اشاره به اینکه در استان البرز کمیته پیگیری جرائم و تخلفات برای انتخابات تشکیل شده است، اظهار داشت: موضوعات نحوه تبلیغات و برگزاری آنها را پیگیری می‌کنیم و در این زمینه وظایفی به دادسرا داده شده است. دادستان کرج با بیان اینکه در دوره‌های قبل برخی از حوزه‌ها مشکلاتی داشتند و افراد را از استان‌های دیگر برای رای‌دادن به این حوزه‌ها می‌آوردند، ادامه داد: باید این حوزه‌ها مورد نظارت قرار گیرد. وی با اشاره به اینکه اگر کسی مرتکب جرم شده باشد، حتی در روز انتخابات، احضار می‌شود، عنوان کرد: در فرایند انتخابات نظارت می‌کنیم و هر کجا احساس جرم و تضییع حقوق مردم شود، ورود می‌کنیم. شاکرمی با بیان اینکه برخی از کاندیداها احضار شدند و تعهد دادند، اضافه کرد: اگر این افراد کار خود را تکرار کنند، پرونده تشکیل و رسیدگی می‌شود.

بلیت 35هزارتومانی مسابقه پرسپولیس و الوحده

شنیده شد که در حالی که طبق اقدامات سابق، انتظار می‌رفت دیدار حساس پرسپولیس و الوحده رایگان شود تا استادیوم برای شکست حریف اماراتی مملو از تماشاگر باشد، اما قیمت بلیت‌ها نه‌تنها کاهش نیافت بلکه گران‌تر هم شد. تابناک نوشت؛ سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: بلیت‌های بازی با الوحده برای جایگاه به قیمت 35‌هزار تومان، برای روبه‌روی جایگاه به قیمت 25‌هزار تومان و برای پشت دروازه‌ها و طبقه دوم ورزشگاه آزادی، 8‌هزار تومان فروخته خواهد شد. این قیمت‌ها برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس شکسته می‌شود و هوادارانی که کارت هواداری دارند می‌توانند این بلیت‌ها را با قیمت‌های 30، 20 و 5‌هزار تومان دریافت کنند که تخفیف بیش از 14 تا 37‌درصدی را شامل می‌شود. در بازی پرسپولیس و الریان قطر هم بلیت‌های ورزشگاه آزادی گران شد و صدای اعتراض هواداران سرخ را درآورد. گفته‌ می‌شود پرسپولیس برای پرداخت بخشی از طلب ژوزه اقدام به گران‌کردن بلیت این مسابقات کرده است.

تکذیب هتک‌حرمت زنان ایرانی در تفلیس

شنیده شد که پس از طرح موضوع هتک‌حرمت بانوان محجبه ایرانی در فرودگاه تفلیس از سوی یکی از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، از وی خواسته شد تا مدارک و شواهد موجود را به وزارت خارجه تحویل دهد. الف نوشت؛ محمدجواد ظریف نیز در دیدار با نخست‌وزیر گرجستان خواستار بررسی موضوع شد. با این حال به گفته حسن قشقاوی معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه در خصوص آخرین اقدامات و پیگیری‌های صورت‌گرفته به‌منظور بررسی موضوع برخورد نامناسب با بانوان گردشگر ایرانی در فرودگاه تفلیس تا این لحظه مدرکی از سوی کاندیدای مذکور به وزارت خارجه تحویل نشده است. به گفته قشقاوی، سفیر کشورمان در گرجستان نیز اذعان کرده که تاکنون هیچ‌ گزارشی مبنی بر اینکه چنین اتفاقی رخ داده باشد، به سفارتمان ارائه نشده است.

دعوت نادران از مشاور رئیس‌جمهور

شنیده شد که الیاس نادران استاد و عضو هیات علمی دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای خطاب به مشاور رئیس‌جمهور و نماینده وی در ستاد تبلیغات انتخابات کشور آمادگی خود را برای مناظره در یکی از دانشگاه‌های کشور اعلام کرد. در این نامه آمده است: «جناب آقای آشنا، مشاور محترم رئیس‌جمهور و نماینده جناب آقای روحانی در ستاد تبلیغات انتخابات کشور. سلام‌علیکم؛ نظر به تعلل سوال‌برانگیز رسانه ملی در برگزاری مناظره میان نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، بدین ‌وسیله ضمن اعلام آمادگی برای مناظره با نمایندگان اقتصادی دولت، از جنابعالی دعوت می‌کنم نمایندگان اقتصادی آقایان روحانی و جهانگیری را برای مناظره در موضوعات اقتصادی معرفی بفرمایید. محل مناظره می‌تواند یکی از دانشگاه‌ها و برگزارکنندگان هم یکی از تشکل‌های دانشجویی داوطلب باشد.»

تبرئه وکیل شاکیان تامین‌اجتماعی از شکایت مرتضوی

شنیده شد که وکیل جمعی از شاکیان سازمان تامین اجتماعی گفت: در پرونده شکایت سعید مرتضوی از بنده با حکم دادگاه تجدیدنظر تبرئه شدم. ایلنا نوشت؛ مصطفی ترک‌همدانی در مورد شکایت مدیرعامل سابق تامین اجتماعی از او، گفت: سعید مرتضوی در پرونده مربوط به تخلفات اقتصادی تفهیم اتهام و نسبت به ایشان قرار صادر شد و در این مدت رسانه‌ها پیگیر پرونده بودند و اطلاعات لازم از طریق رسانه‌ها منتشر شد. وکیل جمعی از شاکیان سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: ما ادعا داشتیم که عناوین مجرمانه‌ای مانند اختلاس و خیانت در امانت در این پرونده وجود دارد و او از من به دلیل نشر اکاذیب و افترا شکایت کرد. وی افزود: ما در دادگاه بدوی اقامه دلیل کردیم تا نهایتا رأی در دادگاه تجدیدنظر قطعی شد و بنده برائت گرفتم.

خدمات حقوقی رایگان برای بازماندگان معدن یورت

شنیده شد که رئیس‌کل دادگستری استان گلستان از ارائه خدمات حقوقی رایگان برای بازماندگان و مجروحان حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر خبر داد. تابناک نوشت؛ هادی هاشمیان اظهار کرد: وکلای کانون وکلا و مشاوران حقوقی دادگستری استان گلستان، وکالت حادثه‌دیدگان معدن زمستان یورت آزادشهر را رایگان بر عهده می‌گیرند. وی افزود: مجروحان و بازماندگان این حادثه دلخراش برای استفاده از وکلای رایگان این کانون به دادگستری آزادشهر مراجعه کنند. وی ادامه داد: این اقدام به‌منظور کمک به احقاق‌حقوق حادثه‌دیدگان معدن زمستان یورت آزادشهر انجام می‌شود. پس از حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر که ظهر چهارشنبه رخ داد، تا کنون ۲۲ جسد کشف و خارج شده و عملیات آواربرداری برای رسیدن به کارگران محبوس‌شده ادامه دارد.

جپاروف ممنوع‌المصاحبه شد

شنیده شد که سرور جپاروف بازیکن ازبکستانی که نیم‌فصل در سپاهان بازی کرد، طبق قانون بعد از دیدار سپاهان و استقلال بازیکن استقلال محسوب می‌شود. نامه نیوز نوشت؛ این بازیکن بعد از پایان بازی دو تیم، پیراهن استقلال را با رابسون جان‌واریو عوض کرد تا به این شکل به تیمی که ابتدای فصل با آن قرارداد بسته بود بیاید اما این بازیکن نیامده از سوی مسئولان استقلال ممنوع‌المصاحبه شد. ظاهرا به مدیر برنامه‌های این بازیکن پیغام داده شده که در صورت انجام مصاحبه با رسانه‌ها وی از سوی باشگاه جریمه خواهد شد. برخی مدیران سپاهان اعلام کرده‌اند که جپاروف قصد ترک ایران را دارد و به نظر می‌رسد بازگشتش به استقلال در ابهام باشد. هرچند مدیران استقلال تاکید دارند که وی فصل بعد با پیراهن آبی در لیگ بازی خواهد کرد.

لیونل را با مسی ایرانی اشتباه گرفتند!

شنیده شد که توئیتر یورواسپورت بریتانیا، مهاجم آرژانتینی را با بدل ایرانی‌اش اشتباه گرفت. الف نوشت؛ همیشه عجله باعث اشتباه‌های عجیبی می‌شود. این‌بار این اتفاق برای یورواسپورت رخ داد. توئیتر یورواسپورت بریتانیا، لغو محرومیت لیونل مسی توسط فیفا را خیلی سریع اعلام کرد. همه‌چیز عادی بود تا اینکه عجله آنها برای فرستادن خبر باعث شد از عکسی اشتباه برای این خبر استفاده شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات