صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۰۱۲۴۱

حرف روز/ روسفیدی انقلاب

حسن روحانی با کسب ۲۳ میلیون و ۵۴۹ هزار رأی از مجموع ۴۱ میلیون و ۲۲۰ هزار رأی دوازدهمین رئیس دولت جمهوری اسلامی شد و در مقابل سیدابراهیم رئیسی با کسب ۱۵ میلیون و ۷۸۹ هزار رأی بیشترین حجم رأی را نسبت به همه نامزدهای شکست خورده سابق به دست آورد. در این شرایط که انقلاب اسلامی با یک جشن ملی با حضور ۷۰ درصدی مردم سی‌وهشتمین سال خود را پشت سر می‌گذارد[...]
پایگاه بصیرت / فرهاد مهدوی
یادداشت: حسن روحانی با کسب ۲۳ میلیون و ۵۴۹ هزار رأی از مجموع ۴۱ میلیون و ۲۲۰ هزار رأی دوازدهمین رئیس دولت جمهوری اسلامی شد و در مقابل سیدابراهیم رئیسی با کسب ۱۵ میلیون و ۷۸۹ هزار رأی بیشترین حجم رأی را نسبت به همه نامزدهای شکست خورده سابق به دست آورد. در این شرایط که انقلاب اسلامی با یک جشن ملی با حضور ۷۰ درصدی مردم سی‌وهشتمین سال خود را پشت سر می‌گذارد، باید سپاسگزار خداوند متعال باشیم؛ چرا که کسب این مقبولیت سیاسی برای نظام اسلام حاکی از اعتماد مردم به نظام اسلامی و رهبری‌های فرزانه امام خامنه‌ای است و نشان می‌دهد با وجود توطئه‌های مختلف خناسان و دشمنان داخلی و خارجی هنوز هم انقلاب اسلامی و زندگی در پرتو آن بهترین گزینه مردم کشورمان است. رهبر معظم انقلاب در پیامی به مناسبت حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات تأکید کردند این انتخابات سبب روسفیدی ملت ایران در آزمون میدان عمل شد. امام خامنه‌ای در این پیام چند مطالبه مهم هم از دولت دوازدهم مطرح کردند: ۱ـ کار و تلاش پرانگیزه، اندیشیده و جوانانه برای برطرف کردن مشکلات کشور؛ ۲ـ توجه به قشرهای ضعیف، روستاها و مناطق فقیر؛ ۳ـ در نظر گرفتن اولویت‌ها، برخورد با فساد و آسیب‌های اجتماعی؛ ۴ـ حفظ عزت ملّی و رعایت حکمت در ارتباطات جهانی و اهتمام به اقتدار بین‌المللی.
عمل به فرامین امام خامنه‌ای که در برنامه‌های بالادستی نظام و همچنین شعارهای رئیس‌جمهور منتخب وجود داشته، نیازمند کار و فعالیت با پشتوانه سایر دستگاه‌ها است و از آنجایی که عمل به این برنامه‌ها سرمایه اجتماعی نظام را بالا می‌برد، نهادها و دستگاه‌هایی که در دولت حضور ندارند، باید برای سرافرازی انقلاب اسلامی در این زمینه‌ها همکاری کنند. این انتخابات‌ها یکی پس از دیگری می‌گذرد؛ اما آنچه باقی می‌ماند، اثراتی است که آنها بر سرنوشت انقلاب اسلامی دارند و مردم انقلابی و مسئولان کشورمان در راستای اعتلای این انقلاب که برای هر صندلی آن در ادارات و سازمان‌های مختلف ۷۲ شهید تقدیم شده است، باید در رفع مشکلات و موانع تلاش مداوم و خستگی‌ناپذیر داشته باشند تا همچنان انقلاب رو سفید بماند و بتواند به اهداف عالیه آن برسد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات