صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۰۱۳۰۹

اخبار کوتاه دوشنبه 1 خرداد

لطف‌الله فروزنده، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پس از برگزاری پانزدهمین نشست جمنا اظهار داشت: جبهه مردمی صرفاً برای انتخابات نبوده و به ‌منظور ترویج گفتمان رهبری شکل گرفت. جبهه مردمی نیروهای انقلاب زبان گویای مشکلات مردم است و ان‌شاءالله این کار ادامه پیدا می‌کند و به‌ زودی مسئولان شهرستانی خود را فراخوان کرده و نشستی با حضور ۶۰۰ نفر از نمایندگان استانی‌مان برگزار خواهیم کرد. وی یاد آور شد: در پانزدهمین نشست این جبهه آسیب‌شناسی خوبی از انتخابات به ‌عمل آمد و نقاط قوت و ضعف نیز بررسی شد.
حجت‌الاسلام رئیسی طی نامه‌ای به آیت‎الله جنتی ضمن ابراز اعتماد و اطمینان به شورای نگهبان، خواستار رسیدگی به برخی تخلفات پیش و حین برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه شد. وی به همراه این نامه سه صفحه‌ای، صدها صفحه از مستندات خود را در چندین مجلد برای شورای نگهبان فرستاد و ضمن تأکید بر حق‌الناس بودن آرای مردم، خواستار رسیدگی دقیق هیئت نظارت بر انتخابات به این تخلفات تا حصول نتیجه قطعی شد.
مهدی چمران درباره نحوه نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در حال حاضر دستگاه نظارتی مجلس هیچ‌گونه نظارتی بر انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ندارد. وی با اشاره به اینکه کسی صورت جلسات را کنترل نمی‌کند، گفت: قطعاً این موضوع را دنبال خواهیم کرد و باید ارقامی که از صندوق‌ها وارد سیستم شده است، بار دیگر بررسی شود.
نتايج تحقيقي كه دو سال پیش، در تهران و با پرسش از دو هزار و ۵۰۰ مرد كارتن‌خواب و با هدف بررسي تأثير ارائه خدمات پيشگيرانه در سنين اوج تمايل به مصرف مخدرها و روانگردان‌ها انجام شد، نشان داد به شرط ارائه به موقع اين خدمات، سوق يافتن معتادان به كارتن‌خوابي، ٣/٢٧ درصد كاهش مي‌يابد.
براساس اخبار رسیده، رایزنی‌ها برای انتخاب شهردار تهران آغاز شده است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که علی عبدالعلی‌زاده، عباس آخوندی، پیروز حناچی و محسن مهرعلیزاده از گزینه‌های جدی برای شهرداری تهران هستند. 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات