صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۰۱۴۳۲

اخبار کوتاه یکشنبه 7 خرداد

رژیم آل‌خلیفه شهدای محله الدراز را بدون غسل و کفن و نیز بدون حضور خانواده‌های آنها دفن کرد. این در حالی است که این رژیم پیش از این نیز با درخواست خانواده‌های شهدا مبنی بر حضور دو نفر از خانواده هر شهید برای دفن آنها بدون مراسم تشییع مخالفت کرده بود. بر اساس این گزارش، رژیم آل‌خلیفه محمد الساری، محمد زین‌الدین و محمد العکری را در قبرستان المحرق و دو شهید دیگر به نام‌های احمد العصفور و محمد حمدان را در قبرستان الماحوز دفن کرد.
بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون امید گفت: در جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید که با حضور بیش از ۹۰ نماینده تشکیل شد، به اتفاق آرا مصوب شد در صورتی که کف مطالبات فراکسیون که حفظ وضع موجود هیئت رئیسه است، محقق نشود، مسعود پزشکیان برای کاندیدای ریاست مجلس انتخاب شود. وی افزود: این تصمیم پس از تفاهم دو فراکسیون مستقلین و ولایی برای تقسیم کرسی‌های هیئت‌رئیسه به نسبت شش به شش اتخاذ شده است.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به شایعاتی مبنی بر استعفای وی از عضویت علی‌البدل شورای شهر پنجم گفت: اخبار متناقضی به نقل از من در فضاهای مجازی درباره عضویت علی‌البدل بنده در شورای شهر پنجم منتشر می‌شود؛ اما تمامی این اخبار کذب است؛ چرا که هنوز تصمیمی در این باره اخذ نکرده‌ام. گفتنی است وی در انتخابات اخیر در جایگاه ۲۲ منتخبین قرار گرفته است.
روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس نوشت: بیشتر رأی‌دهندگانی که با عملکرد ترامپ موافقند، سفیدپوست هستند. از این افراد، فقط ۲۸ درصد افراد «کاملاً موافق» عملکرد ترامپ در کاخ سفید هستند. این رقم از ۴۵ درصد افرادی که ماه آوریل در همین نظرسنجی اعلام کرده بودند قویاً با عملکرد ترامپ موافق هستند، کمتر است.
وزیر خارجه عراق با بیان اینکه ایران تاکنون حتی یک وجب از خاک عراق را اشغال نکرده است، گفت: بغداد هرگز به ائتلاف علیه ایران نخواهد پیوست. ابراهیم جعفری گفت: کشورش از سیاستی که آمریکا علیه ایران در پیش گرفته، تبعیت نخواهد کرد.
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره ادعای مطرح شده به نقل از روزنامه «الرأی کویت» مبنی بر انتقال پیام آمریکا به ایران از طریق روسیه، این ادعا را رد و به شدت تکذیب کرد.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات