صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳  ، 
کد خبر : ۳۰۱۷۸۷

اخبار کوتاه شنبه 20 خرداد

ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم‌های «یتیم‌خانه ایران» و «قلاده‌های طلا» در یادداشتی نوشت: «ترامپ در مبارزات انتخاباتی آمریکا گفت که هیلاری کلینتون مادر داعش است و شاهزادگان سعودی پدر داعش. حال همان پدران بدوی با ترامپ رقص شمشیر می‌کنند و حرامزاده‌های متولد شده از آن زنای غربی ـ عربی را برای به شهادت رساندن مردم ایران به تهران می‌فرستند؛ گویا همه قدرت‌شان همین به شهادت رساندن چند نفر از مردم عادی کوچه و بازار بود و نمی‌فهمند که امروز همه ملت ایران خانواده این شهیدان هستند و خون این شهیدان سبب انسجام و جوشش غیرت ملی علیه وهابیون، بهاییان و همه غرب‌پرستان خواهد شد.»
اسفندیار رحیم‌مشایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «بیست‌ویکم خردادماه، سالروز سفر جاودانی هنرمند متعهد به ارزش‌های الهی و انسانی، فقید سعید مرحوم حبیب محبیان (خواننده) است... .» با توجه حادثه تروریستی 17 خرداد برخی از کاربران فضای مجازی به اسفندیار رحیم‌مشایی خرده گرفته‌اند که چرا وی تسلیت به خانواده جان‌باختگان این حادثه تروریستی را در اولویت قرار نداده و از کنار آن به راحتی گذشته است.
شبکه خبری سی‌ان‌ان روز جمعه اعلام کرد: همکاری خود را با «رضا اصلان»، مجری ایرانی ـ آمریکایی خود قطع کرده است. «اصلان» پس از حملات تروریستی چندی پیش پل «لندن بریج»، در پایتخت انگلیس به تندی از دونالد ترامپ، رئیس‌‌جمهوری آمریکا انتقاد کرده بود. وی در حساب کاربری‌اش در توئیتر، ترامپ را «مایه شرم بشریت» خوانده بود و با استفاده از کلمه‌ای توهین‌آمیز به او حمله کرده بود.
مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درباره مشاهده مواردی از بیماری تب کریمه کنگو در کشور، مبارزه با عوامل بیماری‌زا در بخش دام در روستا‌ها و شهرستان‌های استان‌های سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان، کرمانشاه، اصفهان و مازندران تشدید شده است. وی همچنین افزود: در این راستا تاکنون حدود چهار میلیارد تومان سم برای مقابله با کنه ناقل این بیماری هزینه شده است.
پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان طی یک پیام تلگرافی تسلیت عمیق خود را به قربانیان و خانواده‌هایی که عزیزان‌شان را در حمله تروریستی روز چهارشنبه در تهران از دست دادند، ارسال کرد. پاپ در پیام خود از این حملات وحشیانه و خشونت‌آمیز ابراز تأسف کرد و به مردم ایران اطمینان داد که برای صلح دعا می‌کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات