صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۰۱۸۷۸

اخبار کوتاه دوشنبه 22 خرداد

بهرام شکوری، نایب‌رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران با اشاره به روند تعطیلی معادن سنگ آهن در سال‌های اخیر، گفت: از 145 معدن فعال کوچک و متوسط حوزه سنگ آهن در سال 92، امروز فقط 9 معدن دایر است. وی با اشاره به خصوصی بودن معادن کوچک و متوسط، گفت: حدود هشت هزار نفر در بخش استخراج سنگ آهن مشغول به کار بودند که تعطیلی آنها طی سال‌های اخیر بیکاری حداقل پنج هزار کارگر و بهره‌بردار معدن را در پی داشته است.
محسن افتخاری، سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران گفت: حکم پرونده عضو ارشد پیشین تیم مذاکرات هسته‌ای صادر شده، اما هنوز قطعی نشده است و در دست رسیدگی مرجع تجدیدنظر قرار دارد. گفتنی است، این فرد که از دیپلمات‌های اسبق است، پیشتر هم در زمینه مسائل امنیتی در دادگاه انقلاب اسلامی تهران به حبس تعلیقی محکوم شده بود.
محمدمهدی مهدی‌زاده، معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی اعلام کرد: سوادآموزان پس از گذراندن دوره آموزشی و ارائه کارنامه قبولی بن پاداش 10 میلیون ریالی سوادآموزی دریافت خواهند کرد. وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت آزمایشی در دست اجراست، افزود: در این طرح 10 هزار بن بی‌سوادی به نام افراد بازمانده از سوادآموزی تهیه شده است.
دادگاهی در رژیم صهیونیستی، یک روزنامه‌نگار این رژیم را به جرم «نسبت دادن» اتهامی به بنیامین نتانیا‌هو، نخست‌وزیر به پرداخت 32 هزار دلار محکوم کرده است. به گفته این روزنامه‌نگار، همسر بنیامین نتانیاهو پس از مشاجره با وی، کاروان همراه نخست‌وزیر را مجبور کرده است که در مسیر بین تل‌آویو به بیت‌المقدس توقف کند.
حسین رضایی‌زاده، رئیس دانشکده طب‌سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه مردم به طب‌سنتی اقبال ویژه‌ای دارند، گفت: ۷۰۰ پروانه تولید داروی سنتی از طریق سازمان غذا و دارو صادر شده؛ اما همه آنها هنوز به مرحله تولید نرسیده است.
نتایج نظرسنجی «یوگاو» نشان داد، ۴۶ درصد آمریکایی‌ها معتقدند جیمز کومی، رئیس برکنار شده اف‌بی‌آی در مقایسه با دونالد ترامپ، فردی صادق‌تر و قابل‌اعتمادتر است و تنها ۲۶ درصد آمریکایی‌ها رئیس‌جمهوری کشورشان را از کومی قابل ‌اعتمادتر و صادق‌تر می‌دانند.
یک شرکت لابی‌گر سعودی برای دور زدن قوانین ضد تروریسم آمریکا، 270 هزار دلار رشوه به عناوین مختلف به هتل بین‌المللی رئیس‌جمهور آمریکا پرداخت کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات