صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۰۲۱۴۵

حرف روز/ ضرب‌الاجل نابودی رژیم صهیونیستی

آن روز که انقلاب اسلامي نظام سراسر وابسته به غرب را در منطقه سرنگون کرد، صهيونيست‌ها گمان نمي‌کردند که اين نهضت خواهد توانست به بزرگ‌ترين پرچمدار نابودي رژيم صهيونيستي بدل شود[...]
پایگاه بصیرت / مهدی سعیدی
یادداشت: آن روز که انقلاب اسلامي نظام سراسر وابسته به غرب را در منطقه سرنگون کرد، صهيونيست‌ها گمان نمي‌کردند که اين نهضت خواهد توانست به بزرگ‌ترين پرچمدار نابودي رژيم صهيونيستي بدل شود. يک سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي، حضرت امام(ره) طی پيامي در 16 مردادماه 1358 مصادف با سيزدهم رمضان سال 1399 قمری، فرمودند: «من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌هاي اسلامي مي‌خواهم که براي کوتاه کردن دست اين غاصب و پشتيبانان آن به هم بپيوندند و جميع مسلمانان جهان را دعوت مي‌کنم آخرين جمعه ماه مبارک رمضان را که از ايام قدر است و مي‌تواند تعيين‌کننده سرنوشت مردم فلسطين نيز باشد، به عنوان روز قدس انتخاب نمايند.»
از آن سال به بعد، همه ساله ملت‌هاي مسلمان در سراسر جهان در يک راه‌پيمايي سراسري و فراگير، انزجار خود را از رژيم اشغالگر قدس اعلام مي‌دارند. حرکتي که سال به سال بر عظمت و شکوه آن افزوده شده است.
پاسخ دندان‌شکن جمهوري اسلامي به داعشيان تروريست، به روز قدس امسال طراوت بسیاری بخشيده است. جريان‌هاي تکفيري که در عقبه خود حاميان سعودي و صهيونيستي را پنهان کرده‌اند، با موشک‌هاي دقيق و پر قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي آنچنان زمين‌گير و مرعوب شده‌اند که هنوز نتوانسته‌اند از انفعال خارج شده و واکنش رسانه‌اي درخوري داشته باشند؛ اما در اين ميان صهيونيست‌ها که از اقتدار و توانايي موشکي نظام اسلامي به شدت هراسان شدند، تلاش کردند با دروغ‌پراکني از موفق نشدن موشک‌ها در برخورد با اهداف تعيين شده سخن بگویند. اين در حالي است که بنا بر اعلام نیروی قدس سپاه، موشک‌هاي پرتاب شده درست در مراکز حساسي از مواضع و عقبه لجستيک تروريست‌ها در ديرالزور اصابت کرده و تلفات و خسارت جبران‌ناپذيري را به داعشيان وارد کرده است که به خوبي ابطال‌کننده خط رسانه‌اي صهيونيستي در اين زمينه است.
حضور باشکوه ملت ايران و مسلمانان جهان در راه‌پيمايي روز قدس تداعي‌گر اين پيام مهم خواهد بود که پشتوانه قدرت نظامي کوبنده جمهوري اسلامي قدرت عظيم‌تر ميليونها مسلماني است که به خوبي از ماهيت اين دشمنان اسلام و بشريت آگاهند و با همه وجود خواهان ريشه‌کني جريان‌هاي فاسد سعودي‌ـ عبري‌ـ غربي از منطقه غرب آسيا و تأمين آرامش و امنيت و سلامت مسلمانان مظلوم منطقه هستند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات