سیاسی >>  انقلاب اسلامی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۰۲۱۹۹

"روز قدس" روز موشک باران مشت های آهنین

تحلیلی ساده انگارانه خواهد بود که سیلی زدن ملت به دشمن را فقط در موشک باران اهداف دشمن و تروریستهای تکفیری خلاصه کنیم بلکه سیلی اصلی و تثبیتی این موشک باران روز قدس با حضور پررنگ و با معنای مردم انقلابی ایران به دشمن وارد خواهد آمد.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ حسین عباسیان
در آخرین ساعات یکشنبه 28 خرداد، 6 فروند موشک میان برد ایران، قلب تروریست ها را در دیرالزور سوریه نشانه رفت. این اقدام انقلابی و مجازات گونه برای تروریست ها، هشداری جدی برای حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنها یعنی آمریکا ،عرستان و رژیم صهیونیستی نیز بود. بدون تردید عملیات لیله القدر، در آستانه برگزاری باشکوه روز قدس بیانگر مصداق عملی این آیه شریفه از قرآن کریم است :
"وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ "(60|انفال) 
هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید!  (اجرا 28 خرداد 96)
مقام معظم رهبری (حفظه ا....): در دیدار خانواده‌های شهدای مرزبان و مدافع حرم در 28 خرداد سال جاری مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان فرمودند: « این را همه بدانند - هم دشمن بداند، هم دوستان با اخلاص بدانند، هم آن دوستانی که گاهی دلشان میلرزد بدانند- که جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و بدانید آنها نمی توانند به ما سیلی بزنند، ما به آنها سیلی خواهیم زد.»
    تحلیلی ساده انگارانه خواهد بود  که سیلی زدن ملت را  فقط خلاصه در موشک باران اهداف دشمن دانسته شود. سیلی اصلی و تثبیتی  این موشک باران روز قدس با حضور پررنگ و با معنای مردم انقلابی ایران است. این حضور از 4محور دارای اهمیت مضاعف است:
1- حضور پر صلابت در روز قدس نشانگر این خواهد بود که فلسطین فراموش شدنی نیست بلکه در هر شرایط و موقعیتی ، فلسطین در قلوب و افکار زنده و نو نگه داشته می شود. 
2- مناسبت های انقلابی با حضور پرشور مردمی، آن هم در شرایط حساس کنونی تثبیت کننده اقتدار و امنیت ومکمل بازدارندگی  در مقابل دشمنی دشمنان است.
3- توطئه دنیای استکبار مبنی بر اینکه فلسطین را از اولویت افکار عمومی جهان با ظهور و تقویت گروه های تکفیری خارج نمایند، با حضور با شکوه وتقدیم مشت های موشک گونه به جبهه استکبار این توطئه  بیش از گذشته  خنثی ونقش برآب خواهد شد.
4- امید بخشی مضاعف به مجاهدان فلسطینی  در راه مبارزه ای که انتخاب کرده اند و با قدرت ادامه می دهند.

واضح است که ادامه راه شهدا و مجاهدان انتفاضه تنها راه رهایی از ظلم بی حد و مرز رژیم صهیونیستی است و این برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم گشایش کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در 4 خرداد 1380 است. آنجا که فرمودند:« ما یقین داریم با ادامه  مبارزات مردم فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می شود و بیت المقدس و مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز میگردد؛ ان شاء الله.والله غالب علی امره.»



نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات