سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۰۲۲۱۴

در محکومیت اقدام ناشایست امروز علیه رئیس‌جمهور

قاطبه منتقدان دولت اقدام ناشایست عده‌‌ای در راهپیمایی روز قدس علیه رئیس‌جمهور را محکوم و مرتکبان را سرزنش کردند چراکه یقیناً این‌گونه رفتارهای از مسیر ادب و انصاف خارج است.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، راهپیمایی روز قدس امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور گسترده مردم روزه‌دار، مسئولان و چهره‌های مختلف سیاسی در سراسر کشور آن‌هم در هوای بسیار گرم تابستان برگزار و عملاً تبدیل به نمایش ملی در محکومیت رژیم اشغالگر قدس شد.

اما در این میان و در حاشیه این نمایش ملی در تهران اقدامی زشت و ناپسند اتفاق افتاد که موجی از انتقادات را در پی داشت؛ عده‌ای در اقدامی قابل تأمل و در عین حال نابخردانه به رئیس‌جمهور توهین کردند.

این عده‌ قلیل پس از حضور رئیس‌جمهور در مراسم راهپیمایی با سردادن شعارهای توهین‌آمیز، رفتاری ناشایست را در مواجهه با رئیس‌جمهور انجام دادند که البته بلافاصله با واکنش گسترده منتقدان دولت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد.

قاطبه منتقدان دولت اقدام این عده معدود را محکوم و مرتکبان را سرزنش کردند چراکه یقیناً این گونه رفتارها از مسیر ادب و انصاف خارج است و اگر هم نقدی به رفتارهای و گفتارهای رئیس‌جمهور هست که هست از مسیر دیگری می‌گذرد.

در سالیان گذشته منتقدان دولت انتقادات جدی را به برخی از رویه‌ها و رفتارهای حجت الاسلام روحانی داشته و دارند که همواره نقادی‌هایشان از دالان استدلال کلامی و نوشتاری عبور کرده و در این بین هر رفتار دیگری در نقد رئیس‌جمهور یا هر مسئول دیگری بدون شک مورد تأیید نیست.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات