صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۰۲۸۹۲

اخبار کوتاه دوشبه 26 تیر

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی گفت: افزون بر حزب‌الله حماس نیز به دنبال محکم کردن جای پای خود در لبنان است و من از فرانسه خواستم که از نفوذ خود در لبنان برای مقابله با آن استفاده کرده و از تبدیل این کشور به پایگاه سازمان‌های تروریستی جلوگیری کند. وی افزود: اسرائیل مخالف توافق آتش‌بس میان آمریکا و سوریه است؛ اگرچه این موضوع ایران را از مرزهای اسرائیل دور می‌کند، اما حضور نظامی این کشور در سوریه را دائمی خواهد کرد.
علی‌محمد آدابی، رئیس کل نظام پرستاری گفت: پزشکان در ایران 20 تا 80 برابر مردم عادی درآمد دارند. این نبود تعادل در درآمد سبب می‌شود نظام‌های سیاسی و اجتماعی در جامعه نیز تحت تأثیر قرار گیرند. وی همچنین با انتقاد از سطح درآمد پرستاران نسبت به حجم و سختی فعالیت این قشر مهم در نظام سلامت کشور افزود: متأسفانه، در سال گذشته 16 نفر از پرستاران‌مان را که بین 25 تا 45 سال بودند، به دلیل فشار کار زیاد از دست دادیم.
محمد محمودی شاه‌نشین، نماینده اصلاح‌طلب مردم شهریار در مجلس در واکنش به شایعات مربوط به حضور برخی نمایندگان در کابینه دوازدهم اعلام کرد: این موضوع از سوی تیم مشاوران روحانی در مسیر تشکیل کابینه منتفی شده است و گفته‌اند کسی را از مجلس وارد دولت نمی‌کنیم. وی در توضیح این تصمیم دولت گفت: کسانی که در حال بستن کابینه هستند، به این نتیجه رسیده‌اند که اگر نمایندگان به ‌دنبال‌‌ همان وظیفه نمایندگی‌شان باشند، بهتر خواهد بود.
میزان مقبولیت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پس از شش ماه فعالیت به پایین‌ترین حد در قیاس با دیگر رؤسای‌جمهور این کشور در هفتاد سال اخیر رسیده است. نظرسنجی مشترک روزنامه «واشنگتن پست» و ‌شبکه خبری «ای‌بی‌سی» نشان داد، حدود 36 درصد رأی‌دهندگان ترامپ را تأیید می‌کنند؛ در حالی‌ که 58 درصد مخالف وی هستند. بر اساس این، میزان مقبولیت ترامپ به نسبت بررسی‌های صورت گرفته مشابه پیشین 6 درصد کاهش داشته است.
عباس قائدرحمت، مشاور وزیر کشور گفت: چنانچه در دولت دوازدهم اقوام، مذاهب، بانوان، جوانان، مناطق محروم و دیگر اقشار به درستی مورد توجه قرار نگیرند و از جریان سیاسی غالب استفاده حداکثری نشود، بیم آن می‌رود که موجبات یأس و ناامیدی در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی فراهم شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات