صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۰۳۰۷۲

اخبار کوتاه یک‌شنبه 1 مرداد

مدیر کل صداوسیمای مرکز استان اصفهان با اشاره به بی‌دقتی مجری خبر به هنگام پخش برنامه زنده در روز شهادت امام جعفر صادق(ع)، گفت: چهار نفر از همکارانی که در موضوع بی‌دقتی در پخش خبر سیما مقصر شناخته شدند، به تعلیق از کار و توبیخ کتبی همراه با درج در پرونده محکوم شدند. گفتنی است، در اولین دقایق بامداد پنج‌شنبه و هنگام اجرای برنامه زنده خبر، یکی از عوامل برنامه و مجری به تصور روی آنتن نبودن، گفت‌وگوی کوتاه چند ثانیه‌ای به همراه خنده داشتند.
نماینده مردم اردبیل درباره تصویب طرح توزیع مواد مخدر دولتی در مجلس گفت: طرح شدن موضوعی در کمیسیون‌های مجلس دلیل تأیید آن نیست؛ چرا که پس از تصویب باید وارد صحن شود؛ آنگاه شورای نگهبان آن را تأیید کند تا به مرحله اجرایی برسد که این موضوع هنوز تأیید نشده است. بنده یکی از مخالفان اجرای این طرح هستم و بی‌شک در مجلس به این موضوع رأی منفی خواهم داد.
علی صوفی گفت: «اصلاح‌طلبان از روحانی سهم‌خواهی نمی‌کنند؛ اما انتخاب وزیر کشور مورد تأیید جناح اصلاحات خط قرمزی است که نباید نادیده گرفته شود.» دبیرکل حزب «پیش‌روی اصلاحات» تأکید کرد: «اگر قرار است یک سهمی‌ به جناح رقیب داده شود، می‌تواند در وزارتخانه‌های غیر کلیدی باشد؛ چون اگر غیر از این باشد، نه با منطق ائتلاف سازگار است و نه با منطق تلطیف مسائل جناحی و نگاه به جناح اقلیت.»
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله به تلافی بمباران‌های هوایی عربستان، افزون بر شلیک یک فروند موشک «زلزال1» به سمت پایگاه بوابه الموسم در جازان، یک فروند موشک بالستیک دوربرد «برکان2» را به سمت پالایشگاه‌های نفت استان «ینبع» منطقه مدینه منوره واقع در ساحل دریای سرخ شلیک کردند.
حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس توافق‌نامه سازمان حج و زیارت و وزارت حج عربستان که برای صدور روادید حجاج به صورت الکترونیکی پیش‌بینی شده بود، از 22 تیر ماه تاکنون ٢٠ هزار روادید برای زائران خانه خدا صادر شده است.
خالد‌بن‌سلمان، پسر کوچک پادشاه عربستان سعودی در مقام سفیر جدید این کشور استوارنامه خود را به ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا تحویل داد. بسیاری از کارشناسان سیاسی انتخاب وی را در چارچوب آنچه آن را کودتای نرم ولی‌عهد جدید عربستان نامیده‌اند، تحلیل می‌کنند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات