صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۰۳۱۳۹

حرف روز/ دو پیام از یک دیدار

روز گذشته فرمانده کل سپاه به همراه تعدادی از فرماندهان ارشد این نهاد با حجت‌الاسلام روحانی دیدار کردند. در این دیدار رئیس‌جمهور با قدردانی از تلاش‌های نیروهای مخلص سپاه، بر ضرورت وحدت و انسجام همه نیروها و نهادهای نظام و تلاش برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت خالصانه به مردم تأکید کرد[...]
پایگاه بصیرت / علی حیدری
یادداشت: روز گذشته فرمانده کل سپاه به همراه تعدادی از فرماندهان ارشد این نهاد با حجت‌الاسلام روحانی دیدار کردند. در این دیدار رئیس‌جمهور با قدردانی از تلاش‌های نیروهای مخلص سپاه، بر ضرورت وحدت و انسجام همه نیروها و نهادهای نظام و تلاش برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و خدمت خالصانه به مردم تأکید کرد. سردار سرلشکر جعفری هم انتخاب مجدد حجت‌الاسلام روحانی و حضور گسترده مردم در انتخابات را تبریک گفت و آمادگی سپاه برای همکاری همه‌جانبه با دولت در تحقق اهداف انقلاب اسلامی را اعلام کرد. فرماندهان حاضر در جلسه هم گزارش‌هایی از فعالیت‌ها و آمادگی‌های سپاه پاسداران در بخش‌های مختلف به رئیس‌جمهور ارائه کردند.
 برگزاری این دیدار پس از انتخابات ریاست‌جمهوری و در آستانه آغاز به کار دولت دوازدهم می‌تواند پیام‌های مهمی داشته باشد؛
1ـ در فضای رقابت‌های انتخاباتی، برخی جریان‌ها و افراد به صورت ناصواب و با هدف جلب رأی بیشتر حرف‌هایی را مطرح کردند که دور از انصاف بود و همین مباحث دستاویزی برای رسانه‌ها و بوق‌های تبلیغاتی دشمن شد تا خدمات ارزشمند نهادهایی، مانند سپاه را زیر سؤال ببرند.
2ـ سپاه پاسداران در جایگاه نهاد حافظ انقلاب اسلامی فراتر از جریان‌ها و گروه‌های سیاسی حرکت کرده و تقویت اصل نظام و عمق‌بخشی داخلی و خارجی آن را دنبال می‌کند؛ این نهاد در این مسیر هر دولتی با هر رویکرد سیاسی را حمایت می‌کند و ظرفیت و توان خود را با هدف حل مشکلات مردم و کمک به سازندگی و آبادانی کشور وارد میدان می‌کند؛ همان‌طور که در دوره‌ها و دولت‌های مختلف هم چنین بوده است.
سپاه با توجه به رسالت عظیم و گسترده مأموریتی خود در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و دستاوردهای آن همواره باید آمادگی‌های لازم را برای ایفای نقش در حوزه‌های مختلف از دفاع و امنیت گرفته تا سازندگی و آبادانی و رفع فقر و محرومیت و جبهه فرهنگی دفاع از انقلاب اسلامی حفظ کرده و در مسیر تحقق رسالت و مأموریت مهم خود گام بردارد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات