صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۰۳۱۴۳

اخبار کوتاه سه‌شنبه 3 مرداد

پزشکیان، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تشکیل کابینه‌ای متعامل، همفکر و بر پایه خواست‌های مردم ضروری است. انتظار می‌رود دولت همه خواسته‌های مردم را با قدرت دنبال کند. باید دولتی متشکل از انسان‌هایی توانمند، دلسوز، باتجربه، صادق و درستکار تشکیل شود! اگر این اتفاق بیفتد، طبیعتاً بسیاری از دغدغه‌ها و خواسته‌های گروه‌ها و جناح‌های سیاسی مختلف در عمل محقق خواهد شد. اگر فرد توانمندی در جناح‌مان باشد، باید منت بکشیم، اما اگر چنین فردی حضور نداشته باشد، نباید بر انگیزه جناحی پافشاری کنیم.
رئیس اتاق اصناف گفت: بسته حمایتی بنگاه‌های کوچک و متوسط تا امروز عملیاتی نشده و در حد شعار باقی‌ مانده است، اما برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی اتاق اصناف خبرهای خوبی در راه است. فاضلی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق اصناف ایران به امضا رسید، گفت: در نظر داریم بر اساس این تفاهم‌نامه حداقل 100 هزار شغل را تا پایان نیمه اول سال و 200 هزار شغل را تا پایان سال در بخش اصناف ایجاد کنیم.
رسانه‌های عراقی به نقل از «عرفان الحیالی» وزیر دفاع عراق اعلام کردند ارتش این کشور در صورت اعلام تشکیل کشور کردستان عراق در شمال این کشور وارد عمل خواهد شد. یک روز پس از رسانه‌ای شدن این اظهارات، وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‎ای این سخنان منسوب به وزیر را تکذیب کرد. گفتنی است، قرار است در منطقه اقلیم کردستان عراق سوم مهر ماه همه‌پرسی استقلال از عراق برگزار شود که دولت مرکزی عراق با این تصمیم احزاب کُردستانی مخالف است.
شنیده‌ها حاکی است ناطق نوری در برخی جلسات اخیر خود در لواسان به دو نفر از مسئولان نزدیک به رئیس‌جمهور درباره برخی اظهارات رئیس‌جمهور تذکراتی داده است. وی گفته است بارها به روحانی گفتیم که با تکیه به حافظه صحبت نکنید و صحبت‌های خود را مکتوب کنید و از روی آن بخوانید که گاهی مواضع‌تان مقابله با مواضع نظام برداشت نشود.
۷۱ اقتصاددان در نامه‌ای به رئیس‌جمهور پیشنهاد کردند افراد خوشنام اقتصادی و متخصص را برای سیاست‌گذاری اقتصادی، به ویژه در سمت‌های رئیس کل بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه انتخاب کند.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در نشستی به برچیدن گیت‌های الکترونیکی فلزی در ورودی مسجدالاقصی و جایگزین کردن آنها با دوربین و ابزارهای نظارتی دیگر رأی داد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات