صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۰۳۵۵۸

اخبار کوتاه سه‌شنبه 17 مرداد

گروه تروریستی ـ تکفیری داعش هفت فروند موشک «گراد» را به منطقه «القاع» واقع در شرق لبنان شلیک کرد. شبکه المیادین در این باره گزارش داد، چهار فروند موشک به نزدیکی یکی از مراکز ارتش لبنان و سه موشک دیگر به مناطق اردوگاهی القاع اصابت کرد که البته اصابت این موشک‌ها تلفات جانی نداشت. گفتنی است، این گروه تروریستی در هفته‌های اخیر شکست‌های سنگینی را در منطقه عرسال در مرز لبنان متحمل شده و مجبور به عقب‌نشینی شده است.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن قرارداد ساخت کارخانه رنو فرانسه در ساوه خبر داد و گفت: دو هزار میلیارد تومان ارزش‌افزوده‌ای است که در استان توزیع می‌شود. با آغاز به کار این واحد بیش از شش هزار نفر به ‌صورت مستقیم و 100 هزار نفر به‌ صورت غیر مستقیم در مرحله اول جذب بازار کار خواهند شد. گفتنی است، این شرکت قرار است سالیانه 200 هزار خودرو تولید و روانه بازار کند.
زهرا نژادبهرام، منتخب شورای پنجم تهران با اشاره به جزئیات جلسه روز گذشته منتخبان شورای پنجم گفت: دیروز با حضور نمایند‌‌گان نامزدهای شهرداری تهران قرعه‌کشی انجام شد و ترتیب ارائه برنامه‌ها از سوی کاندیداها مشخص شد. وی ادامه داد: بر اساس مصوبه روز گذشته، انتخاب شهردار به جای سه مرحله دو مرحله‌ای خواهد شد و پس از استماع برنامه‌های کاندیداها بر اساس شاخصه‌های تعریف شده، گزینه نهایی مشخص می‌شود.
براساس آمارهای منتشر شده از سوی بانک مرکزی، طی دو ماهه اول امسال، 15 هزار و 370 میلیارد تومان درآمد کسب شده که سهم مالیات‌ها 11 هزار و 560 میلیارد تومان است. گفتنی است، طبق آمار، بالغ بر 37 هزار و 870 میلیارد تومان هزینه‌های جاری دولت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4/67 درصد رشد داشته است.
گردان سیدالشهداء وابسته به حشدالشعبی در بیانیه‎ای اعلام کرد، نیروهای آمریکایی پایگاه‌های گردان‌های «سیدالشهداء» را در مرزهای عراق و سوریه هدف حملات توپخانه‎ای خود قرار دادند که به دنبال آن 40 نفر از نیروهای گردان سیدالشهداء وابسته به حشد‌الشعبی شهید و 40 نفر مجروع شدند.
روایت رسمی بانک مرکزی از آمارهای اقتصادی در اردیبهشت ماه سال جاری نشان می‌دهد، بدهی‌های خارجی (تعهدات بالفعل) کشورمان 8913 میلیون دلار شده است. گفتنی است، بدهی‌های خارجی کشور در کوتاه‌مدت 3296 میلیون دلار و در میان‌مدت و بلندمدت 5617 میلیون دلار اعلام شده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات