تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۰۳۵۶۶
پژمان‌فر تشريح کرد

۱۶ ميليون رأي رئيسي کف آراي اصولگرايي بود

(روزنامه جوان – 1396/04/18 – شماره 5132 – صفحه2)

نايب‌رئيس کميسيون فرهنگي مجلس معتقد است ۱۶ميليون رأي اصولگرايان ظرفيتي براي اصولگرايي است که اگر کسي قصد برهم زدن وحدت به‌وجود آمده را داشته باشد، در پازل ديگران بازي کرده است.

نصرالله پژمان‌فر در گفت‌و‌گو با خانه ملت با اشاره به وضعيت جبهه مردمي نيروهاي انقلاب گفت: جمنا توانست اصولگرايان را دور هم جمع کند و در اين اقدام نيز موفق بود. نماينده مردم مشهد و کلات در مجلس بر همين اساس تصريح کرد: اصل کار ايجاد همگرايي ميان نيروهاي اصولگرا کاري ارزشمند بود که لازم است در اين زمينه از تمام ظرفيت‌هاي موجود در کشور در مباحث سياسي و اجتماعي استفاده کرده و افرادي را که در حال فعاليت در اين حوزه بوده و برنامه‌ريزي دارند، پاي کار آورده و حفظ کنيم. وي در ادامه با بيان اينکه جمنا تا پايان انتخابات پاي رئيسي ايستاد، عنوان کرد: مجموعه جمنا با تمام ظرفيت خود اين کار را انجام داد البته جمع‌بندي آقاي رئيسي اين بود که اعلام کند به طور کامل متعلق به جمنا نبوده و فراتر از اين جبهه و متعلق به تمام سطح جامعه است.

پژمان‌فر در ادامه با بيان اينکه هنگام انتخابات تا حدودي فضا تخريب شده و به آن لطمه زده شد، اظهار داشت: در اين بين تهمت‌هايي به اصولگرايي زده شد، اما در نهايت 16 ميليون نفر در قالب يک تعريف کنار يکديگر قرار گرفتند که نبايد آن را ناديده گرفت و هر کس بخواهد اين تجمع را بر هم بزند در پازل ديگران بازي کرده است. نايب‌رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در پايان با بيان اينکه ظرفيت اصولگرايي بيش از 16 ميليون رأيي است که داده شد، خاطرنشان ساخت: ظرفيت اصولگرايي بيش از اين بود که با مسموم شدن فضا تعداد آن کم شد، لذا اين 16ميليون به عنوان کف رأي اصولگرايي محسوب مي‌شود.

http://www.javanonline.ir/fa/news/860889

ش.د9601497

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات