حماسه و جهاد >>  مدافعان حرم >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۰۳۶۷۱

«بی تردید امنیت کشور مدیون شجاعت شهید حججی و مدافعان حرم است»

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی به مناسبت شهادت محسن حججی تاکید کرد: بی‌تردید امنیت کشور مدیون شجاعت شهید حججی و مدافعان حرم است.
به گزارش ایرنا، در بخشی از یادداشت علی اکبر ولایتی آمده است: با هیچ قلمی نمی‌توان صلابت نگاه این سرباز رشید اسلام را توصیف کرد. صلابتی حسینی که نشأت‌گرفته از روح بلند این شهید غیور و قهرمان است. روح بلندی که در کوره سختی‌های روزگار و با تلاش‌های مخلصانه قوام یافته است تا این‌گونه تمام ایرانیان و جهانیان را مبهوت نگاه خود کند. 
وی افزود: عکس محسن حججی در چنگال داعشیان کوردل و جنایت‌کار، روضه‌ای است مکشوف برای نمایش حق از باطل به همه جهانیان در عظمت شکوه مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی، حق و باطلی که این روزها با خدعه دشمنان سخت درآمیخته‌اند. 
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: محسن حججی، نماینده‌ای است از شیرمردان ایرانی که اقتدار اسلام و ایران را در دل این مقطع تاریخی به نمایش می‌گذارد؛ اقتداری که حتی در سخت‌ترین لحظات هم پابرجاست. به همان اندازه که شهادت این جوان بزرگوار برومند برای تمام ایرانیان سخت و دردآورد است، برای او که به دستان امام شهیدش سیراب می‌گردد، لذت‌بخش خواهد بود. 
ولایتی در این پیام اظهار کرد: شهادت این شهید که زندگی‌اش را وقف فعالیت‌های جهادی و فرهنگی کرده بود و در انتها در طریق دفاع از حریم حرم و ولایت جان فدا کرد را به تمام ایرانیان به‌ویژه خانواده حججی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. 
وی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران سیاست اصولی خود را در مبارزه با تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری در طول این سال‌ها دنبال کرده و بی‌تردید امروز آرامش، ثبات و امنیت کشور را مدیون شجاعت و رشادت مدافعان حرم، شهدای بزرگی مانند شهید حججی و سرداران بزرگ سپاه اسلام همچون سردار قاسم سلیمانی هستیم و بی‌تردید خدعه و توطئه شوم دشمنان برای تضعیف و تجزیه دولت‌های قانونی منطقه و برعلیه ملت مظلوم آن محقق نخواهد شد.
به گزارش ایرنا، شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که اعضای گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت در آوردن او، سر از پیکر پاکش جدا کردند.
حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پردازد. از این شهید فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات