صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۰۳۹۳۳

اخبار کوتاه شنبه 28 مرداد

حاتم شاکرمی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه ۷۸ درصد جویندگان کار در تهران مهارت‌های فنی ندارند، گفت: اجرای طرح کارورزی با محوریت ارتقای مهارت فنی جویندگان کار، به ویژه دانش‌آموختگان دانشگاهی در سراسر کشور کلید خورده که شامل چهار طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، طرح کاج (کارانه اشتغال جوانان)، طرح تکاپو (توسعه کسب‌وکار و اشتغال پایدار) و طرح مهارت‌آموزی در محیط واقعی کسب‌وکار است.
محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در مراسم نامگذاری بزرگراه نیایش به نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: این نامگذاری‌ها برای یادآوری و حفظ سرمایه‌های ملی و شخصیت‌های مذهبی ما صورت می‌گیرد. وی با اشاره به دست‌نوشته آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، تأکید کرد: ایشان فرمودند من یک روستازاده هستم و هم خدمت کردم هم خطا؛ من نیز در شهر تهران هم خدمت کردم و هم خطا؛ ان‌شاءالله خدمت برای آخرت ما باشد.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: استنباط ما از فضای مجلس این است که یک یا دو وزیر پیشنهادی رأی نمی‌آورند. عبدالرضا مصری با اشاره به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور برای دولت دوازدهم اظهار داشت: ترکیب کابینه در مجموع خوب است؛ اما تیم اقتصادی می‌توانست قوی‌تر از این باشد و ما نیز انتظار تیم اقتصادی قوی‌تری داشتیم.
آیت‌الله سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به سخنان پدر همسر شهید حججی درباره مهریه دخترش گفت: مهریه همسر شهید حججی 124 هزار صلوات بر محمد و آل محمد و حفظ قرآن با معانی بود که شهید حججی موفق شد نیمی از قرآن را به شکلی که همسرش شرط کرده بود، حفظ کند.
اداره آمار فدرال روسیه اعلام کرد: اقتصاد روسیه با وجود تحریم‌های آمریکا علیه این کشور، در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، رشد و افزایش داشته است. یک روزنامه آلمانی نوشت: طبق گزارش‌های دریافتی، پیشرفت‌های چشمگیری در بخش‌های مختلف، نظیر تولید صنایع و ساخت‌وساز روسیه در ماه‌های اخیر رخ داده است.
بنابر اعلام شبکه المیادین، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: همه گروه‌های مسلح سوری حاضر در غوطه شرقی دمشق که خود را «میانه‌رو و معتدل» معرفی کرده‌اند، با پیوستن به آتش‌بس موافقت کرده‌اند. بر اساس توافق به عمل آمده، «فیلق الرحمن» وابسته به جبهه النصره نیز به توافق آتش‌بس در غوطه شرقی دمشق پیوسته است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات