صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۰۴۳۵۱

اخبار کوتاه سه‌شنبه 14 شهریور

زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان در جریان سفر به واشنگتن و در دیدار با رکس تیلرسون، همتای آمریکایی‌اش با اعلام اینکه آلمان خواستار حفظ توافق هسته‌ای با ایران است، گفت: (آلمان) در عین حال این آمادگی را دارد که به همراه فرانسه، بریتانیا و آمریکا، تهران را تحت فشار بگذارد تا این کشور همه جزئیات توافق را اجرایی کند!
مدیرکل حراست شهرداری تهران اعلام کرد: بازداشت عیسی شریفی، معاون سابق شهرداری تهران ارتباطی با مسئولیت نامبرده در سازمان مذکور ندارد. تا به حال پرونده تخلفی از ایشان در حراست شهرداری وجود نداشته و از رسانه‌ها خواهشمندم مطابق قانون عمل کرده و تا زمان اظهارنظر رسمی مقامات قضایی از گمانه‌زنی‌ها خودداری کنند.
حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: برخی صبحانه را با اصلاح‌طلبان می‌خورند و ناهار را با اصولگرایان؛ نام این اعتدال نیست، معتدل کسی است که در عین اصولگرایی یا اصلاح‌طلبی، انصاف به خرج دهد و رعایت حال دیگران را بکند و در نوع بیان و گفتمانش جوانب عقلانیت را رعایت کند.
حجت‌الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه آتش به اختیار ترجمه امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: امروز همه وظیفه داریم تلاش کنیم تا نظام به اهداف مقدسش نائل شود و با وحدت و یکپارچگی، کشور در حوزه اشتغال و تولید روبه جلو حرکت کند.
جواد کریمی‌قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تاکنون 93 نفر مدیر دو تابعیتی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم شناسایی شده‌اند، گفت: به زودی اسامی این افراد در کمیسیون امنیت ملی و سپس در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.
پایگاه اینترنتی «سی‌ان‌ان» نوشت: کره شمالی در واکنش به رزمایش موشکی نیروی هوایی و زمینی کره جنوبی اعلام کرد، سئول «در حال تشدید تقابل» است. پیونگ‌یانگ خطاب به همسایه جنوبی خود تهدید کرد: «اقدامات بی‌معنای خود را متوقف کنید»، وگرنه «به خاکستر تبدیل می‌شوید.»
روزنامه «رأی‌الیوم» چاپ لندن به نقل از مقامات عالی‌رتبه سعودی اعلام کرد، دیوان پادشاهی عربستان طی حکمی به روزنامه‌ها و تلویزیون‌های داخلی و خارجی خود، انتشار هرگونه اخبار علیه جمهوری اسلامی ایران یا مذهب شیعه را ممنوع کرده است.
روزنامه فلسطینی «المنار» به نقل از منابع خاص گزارش داد، فرزند شاه سعودی تیمی از طرفداران خود برای آماده کردن مراسم جشن منصوب شدن وی در مقام شاه این کشور به جای پدرش تشکیل داده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات