تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۰۴۴۵۷

دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي: روحاني نبايد در كابينه سهمي به فتنه‌گران بدهد

(روزنامه جوان ـ 1396/05/09 ـ شماره 5150 ـ صفحه 2)

روحاني بايد بداند فتنه خط قرمز نظام است و نبايد در كابينه سهمي به فتنه‌گران دهد، بلكه بداند مردم و مجلس در مقابل عبور از اين خط قرمز موضع خواهند گرفت.

به گزارش فارس، محمدنبي حبيبي، دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي در پايان نشست دبيران حزب متبوعش اظهاركرد: تحريم‌هاي جديد امريكا نوعي اعلام جنگ با جمهوري اسلامي و فراتر از تحريم‌هاي به قول خودشان فلج‌كننده است. وي افزود: وقتي اين تحريم‌ها در سنا و مجلس نمايندگان با اجماع به تصويب مي‌رسد و كاخ سفيد با اشتياق از آن استقبال مي‌كند، نشان مي‌دهد كه امريكايي‌ها گفت‌وگو را اصل نمي‌دانند و اصلاً قابل گفت‌وگو نيستند، چراكه افعال و اقوال سياسي آنها مبتني بر خصومت‌ورزي آشكار است و اراده‌اي براي حل و فصل دعوا و فيصله ‌بخشي موضوعات مورد اختلاف ندارند. حبيبي با تشكر از مسئولان كشور كه در واكنش به شرارت جديد امريكا پايگاه فضايي امام خميني(ره) را با پرتاب موفق ماهواره‌بر سيمرغ افتتاح كردند، گفت: ما در بسط و توسعه قدرت جمهوري اسلامي در منطقه، جهان و در قلمرو فضا هيچ ترديدي نبايد به خود راه دهيم. وي با تقدير از واكنش خوب رئيس‌جمهور در برابر بدعهدي امريكا و تحريم‌هاي جديد كه گفت «امريكا اگر آبراه امن مي‌خواهد دست از اين رفتارها بردارد»، اظهار كرد: ما بايد با تمام قوا، توان و ظرفيت‌هاي موجود در داخل و خارج از كشور در برابر امريكا بايستيم و مقابله به مثل كنيم. اين مقابله به مثل نبايد در حد «حرف» باقي بماند. امريكايي‌ها بايد ضرب شست جمهوري اسلامي را به ويژه در باب‌المندب و تنگه هرمز ببينند. دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي با ستايش از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار كرد: امروز امريكايي‌ها و رژيم صهيونيستي از سپاه در اثرگذاري‌هاي منطقه‌اي سيلي خورده‌اند و به‌زودي نيروهاي مسلح ما اقتدار خود را در پاسخ به بدعهدي‌هاي امريكا همانطور كه رئيس‌جمهور گفته نشان خواهند داد. حبيبي افزود: دست نظام براي تنبيه امريكايي‌ها بسته نيست بلكه سپاه و ساير نيروهاي مسلح در صف اول مردم براي پاسخ تنبيهي آماده‌اند.

دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي افزود: ما نبايد دست روي دست بگذاريم تا امريكايي‌ها مقاصد شوم خود را با تشديد تحريم‌ها در حوزه اقتصاد كشور به ما تحميل كنند.

http://www.Javann.ir/864643

ش.د9602167

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات