صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۰۴۴۷۷

اخبار کوتاه سه‌شنبه 21 شهریور

شنیده‌ها حاکی از آن است که معرفی سیدجلال دهقانی‌فیروز‌آبادی برای وزارت علوم تا حد زیادی نهایی شده و از دیگر گزینه‌ها جدی‌تر است. او جزء حلقه فکری آقای روحانی در زمان ریاست مركز تحقيقات نهاد رياست‌جمهوري و مجمع تشخيص نظام بوده است و گزینه‌ای مناسب و ایده‌آل برای این سمت از نظر آقای روحانی محسوب می‌شود.
جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران با اشاره به پرونده توهین به رئیس‌جمهور در روز قدس، اظهار داشت: دو نفر از متهمان این پرونده شناسایی شده و نسبت به آنان تفهیم اتهام صورت گرفته و تحقیقات پرونده درباره فرد سوم رو به اتمام است و به زودی قرار نهایی پرونده صادر خواهد شد.
سردار مویدی، قائم‌‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: توزیع مواد مخدر کوپنی در کشور قابل قبول نیست؛ چرا که در کشور ما سلامت جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است. آزادسازی کوپن تریاک تنها حرف خامی بود که افراد ناآگاه بیان کردند.
«حسام عقبایی» رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: وضعیت معاملات مسکن رو به بهبود است و در نیمه دوم امسال شاهد رشد قیمت به میزان تورم خواهیم بود؛ اما این موضوع به معنای سونامی یا جهش قیمت در بازار مسکن نیست.
سفیر عراق در ایران با تأکید بر اینکه هیچ زائری بدون روادید اربعین حسینی نمی‌تواند از مرزهای دو کشور تردد کند، گفت: از زائران ایرانی می‌خواهیم به شایعات توجه نکنند و بدون مدارک قانونی به سفر اربعین حسینی مبادرت نورزند.
«ريچارد هاوس» رئیس شورای روابط خارجی آمریکا، به دولت دونالد ترامپ توصیه کرد: «به جای نبرد بازنده با ايران بر سر مسئله هسته‌ای، بر نقش منطقه‌ای ايران و تسليحات هسته‌ای کره‌شمالي تمرکز کنید.»
«ولادیمیر پوتین» رئیس‌‌جمهوری روسیه به سفیر سابق این کشور در آمریکا که ارتباط وی با تیم انتخاباتی رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا جنجال‌هایی بر پا کرده بود، نشان افتخار اعطا کرد.
سربازان گمنام امام زمان(عج) طی اقدامی تعدادی از فعالان و نیروهای مؤثر در فعالیت ضد امنیتی فرقه عرفان حلقه را در تهران بازداشت کردند.
روزنامه «تایمز اسرائیل» با اشاره به پیروزی‌های خیره‌کننده محور مقاومت در عراق و سوریه نوشت: ایران به نزدیکی دروازه‌های اسرائیل رسیده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات