بوشهر >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۰۴۷۱۳
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

دستگیری تفنگداران آمریکایی، سند افتخار استان بوشهر/ سامانه موشکی جمهوری اسلامی تیری بر قلب استکبار جهانی

ناوهای دریایی آمریکا با تجاوز به آبهای خلیج فارس در ید قدرت نیروهای جمهوری اسلامی افتادند و ما هیچ قدرتی را در دنیا سراغ نداریم که اینگونه آمریکا را تحقیر کرده و در هم شکسته باشد.
پایگاه بصیرت / استان بوشهر

پایگاه بصیرت

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(علیه السلام) استان بوشهر صبح دیروز در نشست با خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: ما در دو مناسبت ارزنده قرار گرفتیم که اولین آن فدراسیون موفقیت های ما و سوگواری ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) می باشد و دومین مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس بوده که حاصل از خود گذشتگی ها و ایثارگری های مردم شهید پرور ایران یود.

وی تکرار تجلی عاشورای حسینی را در انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: عاشورای حسینی دین اسلام را احیا کرد و ما چنین حرکت و ویژگی عظیمی را بعد از عاشورای حسینی در بهمن 57 و با پیروزی انقلاب اسلامی می بینیم به گونه ای که امروز انقلاب اسلامی لنگرگاه امنیت جهان اسلام شده است.

رزمجو ادامه داد: اتصال انقلاب اسلامی به جبهه مقاومت و بالعکس باعث کمرنگ شدن انرژی متجاوزان و دشمنان شده است و همین امر باعث شد انقلاب اسلامی به جبهه ای ابر قدرت در منطقه تبدیل شود.

فرمانده سابق منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: آمریکایی ها در استراتژی های مختلف همواره با کارشناسی های انجام شده به این نتیجه رسیده اند که برای موفقیت خود باید بر خاورمیانه تسلط پیدا کرده و دست جمهوری اسلامی را از نفوذ و تسلط بر این منطقه کوتاه کنند.

وی گفت: جمهوری اسلامی نشأت گرفته از نیروی لایزال الهی و جانفشانی های اقشار مختلف مردم بوده است که پیروزی انقلاب اسلامی را در پی داشت و رمز پیروزی تکیه بر ایمان و قدرت الهی بوده است.

رزمجو با بیان این که سامانه موشکی ایران تیری بر قلب آمریکا است بیان کرد: سامانه موشکی جمهوری اسلامی یکی از تیرهایی است که قلب استکبار جهانی آمریکای جنایتکار را به درد آورده است، در حالی که این سامانه بر توان نظامی جمهوری اسلامی افزود اما جبهه مقابل را به ستوه آورده است و همه دشمنان را به این نتیجه رساند که به دنبال مهار نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه نباشند.

معاونت بازرسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عاشورای حسینی و دفاع مقدس را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و تاکید کرد: هفته دفاع مقدس ما در سی و هشتمین سالگرد پیروزی خود است و در جهان هیچ انقلابی را با چنین عمر با عزتی سراغ نداریم، این نشأت گرفته از تاسوعای و عاشورای حسینی است.

وی گفت: کشور ما در اوج تهدیدات از طرف آمریکا و در بحبوحه تحریم های شدید بوده است که حلقه های شکست آمریکا اتفاق افتاد و نیروهای بوشهری همانند پیشینه مردم خود در حوزه خلیج فارس دو شناور نظامی آمریکایی را با تجهیزات نظامی و سیستم های ارتباطی قوی دستگیر کرده و به دام انداختند.

رزمجو افزود: ناوهای دریایی آمریکا با تجاوز به آبهای خلیج فارس در ید قدرت نیروهای جمهوری اسلامی افتادند و ما هیچ قدرتی را در دنیا سراغ نداریم که اینگونه آمریکا را تحقیر کرده و در هم شکسته باشد.

فرمانده سپاه امام صادق(علیه الاسلام) تاکید کرد: به محض اعلام اسارت کماندوهای آمریکایی، آمریکایی ها با زور و قدرت خواستار آزادی اسرا شدند و وقتی با مخالفت جمهوری اسلامی مواجه شدند با خواهش و التماس تقاضای خود را بیان کردند و در آخر با تهدیدات نظامی و با فرستادن هواپیماهای جنگنده تقاضای آزادی نیروهای خود را داشتند.

وی تصریح کرد: با حرکت هواپیماها و جنگنده های آمریکایی به سوی حریم خلیج فارس نیروهای انسانی و تعداد قابل توجهی شناورهای جنگنده از استان بوشهر به سوی خلیج فارس به حرکت در آمد و در همین حین شناورهای آمریکایی تهدید کردند که اگر شناورهای بوشهری جلو بیایند سر آنها را خواهند برید.

رزمجو افزود: این بریدن سرها شیوه داعش است و این خود سندی بر حقانیت ام الداعش بودن آمریکا می باشد.

فرمانده سابق منطقه دوم نیروی سپاه یادآور شد: آمریکایی ها با تمام تجهیزات وارد میدان شدند و ما نیز موشک های نظامی را فراخواندیم و دستور دادیم که رادار موشکی را فعال کنند، به نوعی باید گفت تنها چیزی که در این معرکه اتفاق نیفتاد شلیک تیر بود در حالی که مراحل یک جنگ تمام عیار فراهم شده بود.

وی ثمره دستگیری ناوهای آمریکا را افتخار استان بوشهر دانست و گفت: همه این اتفاقات رخ داد تا آمریکایی ها به دست نیروهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر در خلیج فارس تحقیر شوند و افتخاری ماندگار در تاریخ کشور به ثبت برسد.

رزمجو ادامه داد: ماجرای تفنگداران آمریکایی، بزرگترین خدمت به روند موفقیت آمیز برجام بوده است چرا که بعد از این دستگیری، رفتار آمریکا 180 درجه در مذاکرات تغییر کرده بود.

فرمانده سپاه امام صادق(علیه السلام) در پایان تاکید کرد: در این ماجرای بزرگ، ایران سربلند بیرون آمد و بهانه ای دست دشمن نداد به گونه ای که آمریکایی ها حتی یک جمله هم نتوانستند بر علیه ما داشته باشند چرا که اگر بر ضد ما سندی داشتند بدون شک در سازمان ملل از ما شکایت می کردند.

/ انتهای پیام

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات