فرهنگی >>  دین >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۰۴۸۳۶

مولوی شهنوازی: اهل سنت به امام حسین(ع) ارادت ویژه‌ای دارند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به اینکه امام حسین(ع) متعلق به همه انسان‌های آزاده جهان است، گفت: جامعه اهل سنت به امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ارادت ویژه‌ای دارند.
به گزارش بصیرت به نقل از مشرق، مولوی محمدعلی شهنوازی در خاش، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین(ع) اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) نماد عظمت و حقانیت دین مبین اسلام بود و این قیام سبب شد تا بسیاری از فتنه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان خنثی شده و به خودشان بازگردانده شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بیان اینکه امام حسین(ع) متعلق به شیعه و سنی و همه انسان‌های آزاده جهان است، تصریح کرد: جامعه اهل سنت به امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ارادت ویژه‌ای دارند.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) تمام قد و با مقاومتی بی‌نظیر مقابل دشمنان ایستادگی کرد و با نثار خون خود و 72 تن از یارانش، دین اسلام را برای همیشه از گزند دشمنان بیمه کرد.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: هدف از قیام امام حسین(ع) احیاء و زنده نگه داشتن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر بود و امروز می‌بینیم که دشمنان از این فریضه مهم و الهی هراس دارند و با گسترش آن مایوس و ناامید می‌شوند.

مولوی شهنوازی گفت: ملت با بصیرت و بیدار ایران اسلامی همواره تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند و هرگز اجازه نمی‌دهند که ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی ذره‌ای از اصول اسلامی خود کوتاه بیایید.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات