هرمزگان >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۰۵۳۵۳

برچسپ تروریست به نهادی که پرچمدار مقابله با تروریسم است

سپاه پاسداران از متن مردم و با اندیشه اسلام ناب حضرت امام (ره) تشکیل شده است. برچسپ تروریسم به این نهاد مقدس نمی چسبد.
پایگاه بصیرت / عبدالله صادقی
به اذعان اکثر اندیشمندان و سیاستمداران خبره جهانی، لفاظی اخیر ترامپ نسبت به کشور مقتدر و ملتی با تمدن چندین هزار ساله به نام ایر،ان موضعی عاقلانه نبود. علاوه بر سابقه و تاریخچه پایبندی ایرانیان به تعهداتشان، عقل انسان می گوید وقتی تعهدی نسبت به کسی داری، در ازای عمل متعهدانه طرف مقابل، باید به عهد خود متعهد بود. در خصوص برجام نیز موضع ایران تا کنون اجرای بند به بند تعهدات بوده است. حالا اگر در این بین رئیس جمهور آمریکا به عنوان نماینده یکی از طرف‌های برجام نقض پیمان بکند این نشان از لجاجت ،جهالت و عناد نسبت به یک کشور دارد. نقض برجام نشان از بی تعهدی آمریکا نسبت به طرفین تعهد دارد و این با عرف دیپلماسی امروز هم خوانی ندارد.
علاوه بر این سابقه رویکردی در نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که نقض برجام و تحریم ایران هیچ تاثیری در حرکت آرمانی ملت بزرگ ایران نخواهد داشت و هر چه دولت آمریکا نسبت به پیشرفت های ملت ایران مخالفت بیشتری داشته باشد روند استقامت و پایداری در مقابل آن  قوی تر خواهد بود. ایرانی ها ملتی هستند که در سایه تحریم های به اصطلاح فلج کننده، از اول انقلاب تا امروز به این پیشرفت های بزرگ رسیده اند و نهال انقلاب را به درختی تناور تبدیل کرده اند و قطعاً دیگر با این بادها نمی لرزند.
اگر آقای ترامپ نگاهی به سنگ قبر سربازان آمریکایی کشته شده در خلیج فارس بیندازد مشاهده می کند نام خلیج فارس به عنوان محل کشته شدن آن ها ثبت شده است و یا روی مدال افتخاری که به کاپیتان ناو وینسنس به خاطر پرتاب موشک و شهادت 290 زن و کودک هواپیمای ایرباس داده شد، نام خلیج فارس قید شده است. اگر ترامپ وقت نگاه کردن به نقشه ها و مطالب تاریخی و جغرافیایی را ندارد، از فرماندهان و افسران خود هم اگر بپرسد او را کاملاً توجیه خواهند کرد.
ترامپ در لابه لای صحبت های برجامی خود، علیه بازوی قدرتمند امنیتی ایران یعنی سپاه نیز سخن پراکنی کرد و اوج نفرت و خباثت خود از ایرانیان را با تغییر نام خلیج فارس نشان داد. جالب اینجاست آمریکا که زمانی بزرگترین قدرت هژمونی در جهان خود را لحاظ می کرد امروز به این موضع گیری های حقیرانه خود نشان داده کارش به جایی رسیده که دل خوش به تعریف چند کشور کوچک عربی شود و همین می تواند یکی از نشانه های افول آمریکا در دید افکار عمومی جهانی گردد.
سپاه پاسداران از متن مردم و با اندیشه اسلام ناب حضرت امام (ره) تشکیل شده است. برچسپ تروریسم به این نهاد مقدس نمی چسبد. چرا که عملکرد آن نشان داده تروریست هایی که قصداسلام هراسی و تضعیف اسلام ناب را داشته و دارند و با حمایت های مادی و معنوی کشورهای غربی، عربی و عبری ه وجودآمده اند را به خاک مذلت کشانده است. سپاه توانسته است امروزه جبهه مقاومت بسیار قوی شامل حزب الله، حشدالشعبی، انصارالله، تیپ فاطمیون و زینبیون و.... را در مسیر مقدس خود تشکیل دهد و امروز این جبهه مقاومت تبدیل به دژ محکمی شده که هر روز قوی تر و در در مسیر خود استوارتر قدم برمی دارد. تا زمانی که امثال شهید حججی ها در این نهاد مقدس خدمت می کنند، سپاه با تحریم و تهدید امثال ترامپ نه تنها تضعیف  نمی شود بلکه در چشم ملت ایران و همه ملت های آزاده جهان عزیزتر خواهد شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات