صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۰۵۶۵۰

اخبار کوتاه چهارشنبه 3 آبان

دکتر علیرضا جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) با حضور در استان سیستان‌وبلوچستان از اعزام کاروان متخصصان جهادگر این دانشگاه به هیرمند خبر داد و گفت: در این سفر تیم کاملی از متخصصان و پزشکان دانشگاه و مراکز درمانی تابعه با حضور در شهر هیرمند و استقرار در بیمارستان شهدای این شهر در سه شیفت کاری به مردم محروم منطقه خدمت خواهند کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی نقشه کشیده بودند که در اقلیم کردستان عراق اسرائیل دوم درست کنند و این شرم‌آور است که پرچم اسرائیل را در آنجا برپا کردند؛ ولی هدایت‌های رهبری و فداکاری‌های سردار سلیمانی نقشه‌های‌شان را برهم ریخت و بدون اینکه خون از دماغ کسی بیاید، کرکوک آزاد شد.
دکتر جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران از صدور حکم اعدام برای یک عامل موساد خبر داد و گفت: یکی از اقدامات محکوم‌‌علیه، اعلام نشانی و برخی مشخصات سی نفر از افراد شاخص پروژه‌های تحقیقاتی، نظامی و هسته‌ای، از جمله شهیدان شهریاری و علی ‌محمدی به افسران اطلاعاتی موساد بوده که به ترور و شهادت آنان منتهی شده است.
مدیرعامل بانک پارسیان که عاملیت تعهدات تعاونی منحله ثامن‌الحجج(ع) را برعهده دارد، ضمن تشریح آخرین روند تعیین تکلیف سپرده‌گذاران این تعاونی ابراز امیدواری کرد که با تصمیم‌گیری مسئولان مربوطه و تأمین مالی بتوان به زودی پرداخت سپرده‌های بیش از ۳۰۰ میلیون تومان را در دستور کار قرار داد.
روسیه قطعنامه شورای امنیت برای تمدید مأموریت تحقیق درباره آنچه را که استفاده دولت سوریه از سلاح‌های شیمیایی خوانده می‌شود، وتو کرد. سفیر روسیه در سازمان ملل متحد در این باره گفت: «طرح آمریکا برای تمدید تحقیق در این زمینه با هدف اخلال در نقش روسیه در سوریه است.»
با گذشت شش ماه از سال ۱۳۹۶ تنها 96/3 درصد از تسهیلات ۳۰ هزار میلیارد تومانی مربوط به طرح رونق تولید ملی به واحدهای تولیدی پرداخت شده است؛ رقمی که با توجه به فرصت باقی‌مانده تا پایان سال نگرانی بسیار زیادی را در زمینه محقق شدن پرداخت رقم مذکور ایجاد کرده است.
تلاش شبه‌نظامیان بارزانی برای ترور یکی از فرماندهان ارشد نیروهای حشد الشعبی در شمال کرکوک با شکست مواجه شد و خودروی ضد گلوله حامل ابوزینب سلطان جان وی را حفظ کرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات