صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۰۶۰۲۰

اخبار کوتاه یک‌شنبه 14 آبان

فائزه هاشمی در پاسخ به این پرسش که با توجه به طرح برخی مباحث درباره تغییر رویکرد روحانی و فاصله گرفتن وی از اصلاح‌طلبان؛ به‌ ویژه پس از انتخاب منصور غلامی برای وزارت علوم تا چه حد احتمال چرخش را قبول دارید، گفت: من نمی‌توانم چرخش شدید را تأیید کنم و از طرفی هم روحانی را همراه کامل اصلاح‌طلبان نمی‌بینم. آقای روحانی عضو حزب اعتدال و توسعه است و طبعاً هر کسی که قدرت را در اختیار می‌گیرد، اولویت را به حزب خود می‌دهد.
یک منبع نظامی یمن به شبکه «المیادین» گفت، یگان‌های موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک از نوع «برکان اچ 2» به فرودگاه بین‌المللی ملک خالد واقع در شهر ریاض، پایتخت عربستان شلیک کرده‌اند. رسانه‌های عربستان مدعی هستند، سامانه پدافند ضد موشکی این کشور توانسته است این موشک را پیش از اصابت در آسمان منهدم کند. این در حالی است که منابع سعودی می‌گویند صدای انفجار مهیبی در اطراف شهر ریاض شنیده شده است.
یک مسئول برجسته نزدیک به دمشق به خبرگزاری «رویترز» گفت: یک مسئول ارشد آمریکایی به تازگی با رئیس سازمان امنیت ملی نظام سوریه ـ که بالاترین سطح سفر یک مقام آمریکایی به سوریه از زمان آغاز جنگ در سوریه در سال ۲۰۱۱ محسوب می‌شود ـ ملاقات داشته است. مملوک در این دیدار اعتراض دولت سوریه به حضور آمریکا در خاک کشورش را ابلاغ کرده و گفته است که دمشق آن را یک خلل می‌داند.
روزنامه «لس‌آنجلس‌تایمز» در مطلبی نوشت: صدها تظاهرکننده در اعتراض به سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به خیابان‌های لس‌آنجلس آمدند. در حالی که مخالفان در حال راه‌پیمایی بودند، گروهی اندک از حامیان ترامپ برای برخورد با آنان پیش رفتند؛ اما پلیس با صف کشیدن در میان دو گروه مانع برخورد جدی شد و دو نفر را بازداشت کرد.
آخرین شنیده‌ها حاکی از وسیع‌تر بودن دامنه تغییر مدیران عامل بانک‌هاست. گفته می‌شود، وزیر اقتصاد به دنبال تغییر مدیران عامل بانک‌های ملت، رفاه، تجارت و صادرات است. این تغییرات بیشتر با استفاده مدیران فعلی و سابق نظام بانکی انجام خواهد شد.
علی مطهری به مناسبت 13 آبان در اظهارنظری عجیب در صفحه اینستاگرام خود مطلبی منتشر کرد و نوشت: «تسخیر سفارت آمریکا چهره‌ای، مانند داعش از ایران به نمایش گذاشت و باعث انزوای ایران و عدم حمایت کشورها در جنگ شد.»!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات