تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۰۶۱۴۲

سه شاهزاده سعودی زندانی در کاخ پادشاه

سه شاهزاده مهم و بلندپایه سعودی در کاخ پادشاهی عربستان سعودی در ریاض در بازداشت به سر می برند.
به گزارش تابناک به نقل از روزنامه رأی الیوم، برخی منابع به روزنامه رأی الیوم گفتند که سه شاهزاده مهم سعودی یعنی«متعب بن عبدالله»، «الولید بن طلال» و «ترکی بن ناصر» که شاهزاده«محمد بن سلمان»ولیعهد عربستان سعودی شنبه شب بازداشت کرد، اکنون در کاخ ملک«سلمان» در ریاض به سر می برند و نه در هتل«ریتز» که تبدیل به زندانی برای بسیاری از شاهزاده و وزیرانی شده است که متهم به فساد هستند.
سه شاهزاده سعودی زندانی در کاخ پادشاه
برادران پادشاه عربستان نیز حاضر به دخالت در مساله شاهزاده های بازداشت شده نیستند و از وی می خواهند که آنها را به شکل علنی محاکمه کند و پرونده ثروت های همه شاهزاده ها را بدون استثنا باز کند.


ولیعهد عربستان سعودی طی روزهای اخیر اقدام به سلسله بازداشت هایی در میان خاندان پادشاهی و وزرا و تاجران برجسته کرد و آنها را متهم به فساد کرد. تا کنون بیش از بیست شاهزاده و ده ها مسئول دیگر بازداشت شده اند.
سه شاهزاده سعودی زندانی در کاخ پادشاه
بنابر این گزارش، بازداشت های گسترده،اعضای خاندان پادشاهی عربستانی به دهشت واداشته و ولیعهد عربستان تلاش می کند که بیشتر وزرا و شاهزاده های مخالف خود را از این طریق بترساند. همچنین کمیته مبارزه با فساد عربستان که دو شنبه هتفه جاری به دستور ملک سلمان تأسیس شد طی ابلاغیه هایی از آنها خواسته است که برای پاسخگویی در این کمیته حاضر شوند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات