صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۰۶۳۷۶

اخبار کوتاه چهارشنبه 24 آبان

ناصر قوامی، نماینده مجلس ششم با انتقاد از عملکرد فراکسیون امید گفت: «به نظر من بهترین راه این است که آقای عارف فراکسیون امید را منحل کرده و یک فراکسیون اصلاح‌طلبان تشکیل دهند. در این صورت مشخص خواهد شد که چه کسانی به اصلاح‌طلبان وفادار هستند.» قوامی با تأکید بر اینکه فراکسیون امید در این مدت بسیار ناتوان بوده، گفت: «مشکل این فراکسیون آن است که از ابتدا راه را اشتباه رفتند.»
یکی از محورهای اصلی مذاکرات حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در سفر به کشور غنا کشت فرا سرزمینی است. با توجه به کمبود منابع آبی در کشور و وجود منابع مناسب در کشور غنا، قرار است در این طرح برخی محصولات کشاورزی مورد نیاز ایران در کشور غنا کشت شود. همچنین در این سفر چند طرح عمرانی که با صادرات خدمات فنی مهندسی ایران در غنا به بهره‌برداری رسیده، افتتاح خواهد شد.
نگرانی بین سیاستمداران و بانکداران لبنانی از اتخاذ سیاست‌های مشابه قطر نسبت به لبنان از سوی عربستان رو به افزایش است. برخلاف قطر، اقتصاد لبنان به شدت به اقتصاد کشورهای حوزه خلیج‌فارس وابسته است. اگر چه هنوز عربستان صحبتی از تحریم احتمالی لبنان به میان نیاورده است، ‌اما نخست‌وزیر مستعفی این کشور هشدار داده است تحریم‌های کشورهای عربی علیه لبنان می‌تواند در هر زمانی کلید بخورد.
در حالی که تاکنون چند زن آمریکایی «جرج بوش پدر» را به آزار جنسی متهم کرده‌اند، یک زن اهل تگزاس هم اعلام کرده مورد آزار جنسی رئیس‌جمهور اسبق آمریکا قرار گرفته است. طبق گفته «روسیلین کاریگان»، در سال 2003 و وقتی که او 16 سال داشت بوش پدر در جریان گرفتن عکس یادگاری، او را آزار جنسی داده است.
مجتبی نیک‌کردار، معاون عمرانی استاندار‌ کرمانشاه گفت: برآورد اولیه ‌‌خسارات زلزله ۱۸۰۰ میلیارد تومان است. وی همچنین افزود: ‌حدود 11 هزار واحد مسکونی و روستایی در مناطق زلزله‌زده‌ صددرصد تخریب شده است.
محمد پرورش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اجرای ۶۵۲۷ کیلومتر از ۹۰۰۰ کیلومتر کل شبکه فاضلاب شهر تهران، تأکید کرد: تاکنون ۷۳ درصد شبکه فاضلاب تهران اجرایی شده است.
سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان در صفحه توئیتر خود نوشت: حال وی خوب است و طی دو روز آینده به لبنان بر می‌گردد. حریری در عین حال گفت: خانواده‌اش در عربستان خواهند ماند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات