صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۰۶۴۸۳

اخبار کوتاه دوشنبه 29 آبان

کانال بهائیان با انتشار تصویری اعلام کرد: فائزه هاشمی با فریبا کمال‌آبادی، یکی از مدیران جامعه بهائی دیدار کرده است. گفتنی است، در پی انتشار خبر دیدار فائزه هاشمی برای اولین بار با چند نفر از نیروهای فرقه ضاله بهائیت، روزنامه جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با مرحوم هاشمی‌رفسنجانی نظر وی را در این زمینه پرسید که مرحوم هاشمی‌رفسنجانی گفته بود: «فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.» با وجود این، برای بار سوم است که خبر دیدار دختر کوچک مرحوم هاشمی با اعضای فرقه بهائیت رسانه‌ای می‌شود.
محمد موسی، نماینده کشور مصر در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، با پیشنهاد رژیم آل‌سعود برای سوریه مخالفت کرده و اعلام کرد: ماهیت این طرح کاملاً سیاسی و غیر حقوقی است و در آن توازن حداقلی رعایت نشده است. گفتنی است، رژیم سعودی در این طرح خواستار محاکمه آنان که جنایتکاران جنگی خوانده، در دادگاه بین‌المللی لاهه شده است. طرحی که روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت»، آن را گام جدید ائتلاف صهیونیستی‌ها و سعودی‌ها علیه سوریه خواند.
مدیرعامل اتحادیه زنبورداران درباره واردات غیر قانونی ملکه‌های زنبور عسل گفت: این‌گونه واردات ذخایر ژنتیکی زنبور عسل را تهدید می‌کند و سبب بروز و گسترش بیماری‌های مختلفی که در کشورمان وجود ندارد، می‌شود. متأسفانه، این ملکه‌ها با راه‌های متفاوت و چمدانی از کشورهای نزدیک به ایران ترانزیت شده‌اند، بدون رعایت موازین قانونی قرنطینه شده‌ و شناسنامه‌ای که اصالت آنها را تأیید کند، ندارند.
عباس امیری‌فر، مسئول شورای فرهنگی نهاد ریاست ‌جمهوری در دولت دهم گفت: بسیار ناشایست است که وقتی مردم کشورمان داغدار زلزله هستند، افرادی با راه‌اندازی یک بازی بچه‌گانه در حرم حضرت عبدالعظیم کاری می‌کنند که هیچ‌گاه سابقه نداشته و ما حتی از سوی ضد انقلاب هم مشابه آن را سراغ نداریم.
سیدحسین مرعشى در کانال تلگرامی خود نوشت: ما هیچ‌گاه ادعا نکرده‌ایم روحانى اصلاح‌طلب است؛ بلکه روحانى میانه‌رو‌یی است که سیاست‌هاى امروزش سیاست‌هاى اصلاح‌طلبانه‌ای است. وی در ادامه نوشت: خطاهاى تاکتیکى دارد که نباید پاسخ این خطاهاى تاکتیکى را با اشتباهات راهبردى داد.
«محمد بن‌عبدالرحمن آل‌ثانی» وزیر خارجه قطر در گفت‎و‎گو با شبکه خبری «MSNBC» آمریکا با انتقاد از سیاست‌های امارات و عربستان در منطقه، گفت: روابط قطر با ایران منحصربه‌فرد و بی‌نظیر است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات