تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۰۶۶۲۳

سکان بهشت در دست کدام حزب؟

محسن هاشمی معتقد است که نجفی مدت‌هاست از شورای مرکزی کارگزاران رفته ولی حتما شهردار تهران از مرعشی مشورت می‌گیرد. مرعشی برادر زن هاشمی؛ قبل از انتخاب شهردار توسط اعضای شورای پنجم از شهردار شدن نجفی خبر داده بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس،‌ بعد  از به روی کار آمدن محمدعلی نجفی شهردار تهران اصلاح‌طلبان تصور می‌کردند که شهرداری تهران را فتح کرده‌اند.

نجفی از روزهای ابتدا دچار چالش شدیدی با اصلاح‌طلبان شد. یکی از عمده مشکلات نجفی با این طیف سهم‌خواهی انها از شهرداری تهران بود.

نجفی در انتصاباتی که انجام داد، داد شورایی‌ها واصلاح‌طلبان را درآورد و هر کدام از آنها به نوعی به نجفی انتقاد می‌کردند چرا که هر طیف از اصلاح طلبان می خواهند فرد منتسب به خودشان در شهرداری سمت بگیرد.

در انتخابات 96 و با به روی کار آمدن لیست امید در ابتدا اعلام شد که قرار است افرادی از بیرون این لیست را هدایت کنند. البته شورایی‌ها این موضوع را رد کردند اما به نظر می‌رسد که این اتفاق در حال رخ دادن است چرا که محسن هاشمی رئیس شورای شهر در خصوص مشورت نجفی با کارگزاران در خصوص انتصاب‌هایش گفت آقای نجفی با آقای مرعشی حتما مشورت می‌کند با آقای کرباسچی را نمی دانم البته با بنده هم مشورت می کند.

البته مرعشی کسی بود که قبل از انتخاب شهردار توسط اعضای شورای پنجم از شهردار شدن نجفی خبر داده بود.

هاشمی همچنین در خصوص انتصاب‌های نجفی گفته است، شهردار تهران محدودیتی ندارد اینکه ایشان در ذهن خود محدودیت‌هایی برای خودش فرض کند بحث دیگری است. 

وی در خصوص رابطه تشکیلاتی نجفی با کارگزاران گفته است‌ ایشان مدتی از شورای مرکزی کارگزاران رفته‌اند و ارتباط تشکیلاتی با کارگزاران ندارد (این در حالی است که در پاراگراف قبل خود هاشمی اذعان کرده که نجفی با کارگزاران به خصوص مرعشی حتما مشورت می‌کند).

رئیس شورای شهر تهران که خودش خواهان تصاحب صندلی شهردار تهران بود، در خصوص وضعیت  جسمی نجفی و اینکه می‌تو اند به کارهای شهر رسیدگی کند، گفت: خود نجفی می‌گوید صبح زود بیرون می‌آیم دیر به منزل می‌روم. نجفی پا به سن گذاشته، پخته‌تر عمل می‌کند. 

وی با تأکید بر این موضوع که بیشترین انتقادات به انتصابات نجفی است، گفت:‌شهردار تهران با انتصاباتش  نتوانست بخش عمده‌ای از اصلاح‌طلبان را راضی کند من هم این را قبول دارم.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات