صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۰۶۸۲۰

اخبار کوتاه چهارشنبه 8 آذر

عبدالله ناصري با انتقاد از عملکرد رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفته است: واعظي نقش وزير خارجه و معاون اول و نقش وزارت كشور را ايفا مي‌كند. منطقاً در دولت‌ها‌، برخي از وزرا معاونان را با اطلاع رئيس‌جمهور انتخاب می‌کنند؛ اما اطلاعات موثق داريم كه واعظي اجازه نمي‌دهد اين تصميم‌گيري به روحاني برسد تا تصميم نهايي را بگيرد و خودش امر و نهي مي‌كند. وی همچنین نارضایتی جهانگیری از این شرایط را افشا کرده و گفته است: من براساس شنيده‌هاي موثقي كه دارم، اين دلخوري يا بهتر بگويم اين دغدغه را از آقاي جهانگيري شنيده‌ام.
امیرهوشنگ بیرشک، دبیر انجمن روغن نباتی ایران گفت: در هفت ماهه نخست سال شاهد کاهش چهار درصدی تولید و توزیع بوده‌ایم. وی با اشاره به اینکه گردش مالی سالیانه صنعت روغن نباتی بیش از 11 هزار میلیارد تومان است، یادآور شد: صنعت روغن نباتی یکی از بزرگ‌ترین صنایع ملی کشور به شمار می‌آید که متعهد به حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی است و همواره از مسئولان تقاضا دارد که در جهت حمایت از بخش کشاورزی، این صنعت را از عوارض متعددی که سبب افزایش قیمت تمام شده محصول است، معاف کنند.
مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: دونالد ترامپ فعالانه در حال بررسی راه‌های انتقال سفارت واشنگتن از تل‌آویو به بیت‌المقدس است. گفتنی است، انتقال سفارت واشنگتن از تل‌آویو به بیت‌المقدس از وعده‌های انتخاباتی ترامپ است که رژیم صهیونیستی به شدت از آن استقبال کرده؛ اما با مخالفت فلسطینی‌ها و جامعه جهانی مواجه است.
در پی ادعای یکی از مسئولان دولت دهم مبنی بر اهدای سکه به افراد حاضر در یک جلسه، از جمله سرلشکر محمدعلی جعفری، دفتر فرماندهی کل سپاه اعلام کرد: ادعای مطرح شده مضحک و کاملاً کذب است و  معاونت حقوقی سپاه با طرح شکایت رسمی، این تهمت و اقدام خلاف اخلاق را دنبال خواهد کرد.
مرتضی لطفی، مدیرعامل شستا با ردّ هرگونه خرید املاک جدید برای این هلدینگ، با اعلام ادغام برخی شرکت‌ها گفت: برای اینکه بدهی‌های بانکی بابت ۱۶۰۰ میلیارد تومان وامی که دریافت کرده‌ایم را بپردازیم، در حال فروش املاک مازاد خود هستیم.
نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی از حضور نمایشی برخی از وزرا در نقاط زلزله‌زده گلایه و تأکید کرد: در این حادثه تلخ این نیروهای سپاه و ارتش بودند که سنگ تمام گذاشتند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات