هرمزگان >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۰۶۸۶۹
اسکان موقت زلزله زدگان کرمانشاه

سپاه هرمزگان ۳۳۵ کانکس برای اسکان ‌زلزله‌زدگان ‌نصب می‌کند‌

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ۳۳۵ کانکس برای اسکان موقت زلزله‌زدگان استان کرمانشاه از بندرعباس در حال انتقال است و در سرپل ذهاب نصب می‌شود
پایگاه بصیرت / خبرگزاری تسنیم
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار رضا ترابی در نشستی خبری با بیان اینکه پس از واقعه تلخ زلزله در کرمانشاه، نیروهای بسیج و سپاه بلافاصله برای امدادرسانی در محل حضور یافتند، اظهار داشت: از بین مناطق آسیب دیده رسیدگی به روستاهای زرده بالا و پایین بر عهده سپاه هرمزگان است.

وی ادامه داد: روستاهای زلزله‌زده زرده کرمانشاه با بیش از 300 خانوار مورد حمایت و رسیدگی بسیج سازندگی سپاه هرمزگان است و همکاران ما در قالب تیم‌های پزشکی، عمرانی و آذوقه در این روستا مستقر بوده و به صورت شبانه روزی برای رفاه حال مردم تلاش می‌کنند و این منطقه به آرامش رسیده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: 335 کانکس برای اسکان موقت زلزله‌زدگان استان کرمانشاه از بندرعباس در حال انتقال است و اسکان موقت 335 خانوار در دو روستای زرده بالا و پایین شهرستان سرپل ذهاب با انتقال کانکس از بندرعباس حدود یک هفته تا 10 روز آینده به پایان می‌رسد.

ترابی بیان داشت: سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از دومین روز پس از زلزله در کرمانشاه، با تیم‌های پزشکی، عمرانی و فنی در محل حادثه حضور داشت و این دو روستا را که جمعیتی حدود هزار و 500 نفر دارند را اسکان دادیم.

وی گفت: با توجه به سردی هوا و اسکان موقت مردم در چادر، ارسال کانکس‌های مجهز برای رفاه حال مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه آغاز شده و برای فراگیر شدن این موضوع از تمامی خیرین کشور نیز استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: انتقال کانکس از استان هرمزگان به کرمانشاه نیز حدود سه روزی است که آغاز شده و تا حدود یک هفته تا 10 روز دیگر به پایان می‌رسد.

ترابی اضافه کرد: همه مردم ایران در امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه مشارکت داشته و فارغ از نگاه قومیتی و مذهبی به هم نوعان خود خدمت می‌کنند

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات