صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۰۷۲۲۲

اخبار کوتاه دوشنبه 20 آذر

رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره آخرین وضعیت واریز سود سال مالی ۱۳۹۵ سهام عدالت گفت: مسیر پرداخت سود به مشمولان در حال طی شدن است. وی در پاسخ به اینکه آیا مبلغ سود مشمولانی که یک میلیون تومان سهام عدالت دارند، همان حدود ۱۵۰ هزار تومان خواهد بود، گفت: بله، قرار نیست چیزی عوض شود و مصوبات و نفرات معلوم هستند. ما قبلاً این رقم را پیش‌بینی می‌کردیم که در حال حاضر خوشبختانه حدس‌مان محقق شده است.
نقوی‌حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی مقامات کشورهای اروپایی در سفر به ایران خواسته‌های نامعقولی دارند. آنها به جای آنکه درباره مناسبات سیاسی و اقتصادی صحبت کنند، در سفرشان به کشور ما مدام درخواست ملاقات با فلان شخص یا زندانی را دارند. اگر قرار است شما مناسبات سیاسی و اقتصادی را تقویت کنید، چرا در امور داخلی ما دخالت می‌کنید؟
براساس جدول ۵ لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور، یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد از افزایش ۲۰ درصدی قیمت گازوئیل در سال ۹۷ دیده شده است. گویا افزایش 20 درصدی قیمت گازوئیل در لوایح بودجه سال‌های اخیر براساس حکم برنامه پنج ساله ششم آورده شده؛ اما طی این مدت قیمت گازوئیل بدون تغییر مانده است.
«هانس گئورگ ماسن» رئیس دفتر فدرال حفاظت از قانون اساسی آلمان که سازمان اطلاعاتی این کشور محسوب می‌شود، گفت: جوانان بنیادگرای اروپایی در حال تشکیل حلقه‌های کوچک خرابکاری‌اند و نیروهای داعش هم با شکست این گروه در خاورمیانه در حال کوچ به سمت قاره سبز هستند که این می‌تواند برای اروپا پیامدهای نگران‌کننده‌‌‌ای داشته باشد.
کمال‌وندي، معاون حقوقي و امور بين‌الملل و سخنگوي سازمان انرژي اتمي تأکيد کرد: وزير خارجه انگليس در ديدار با آقاي صالحي اين پيام را دريافت کرد که نمي‌شود برجام را بدون بهره‌مندي ايران از منافع آن ادامه داد و قرار است اين پيام را به آمريکايي‌ها ابلاغ کند.
عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: روند انحراف از بودجه در دولت یازدهم و دوازدهم ثابت بوده است و در مقایسه با دولت نهم و دهم در بخشی از بندها کاهش و در بخشی از بندها افزایش یافته است.
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی با انتقاد از محقق نشدن شعارهای انتخاباتی روحانی گفت: هنوز بسیاری از شعارهای روحانی عملی نشده و رکود و بیکاری همچنان در جامعه بیداد می‌کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات