چند رسانه ای >>  عکس >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹  ، 
کد خبر : ۳۰۷۸۴۹

گزارش تصویری/هم اندیشی دانشجویان ایرانی خارج از کشور

پنجمین هم اندیشی دانشجویان ایرانی خارج از کشور به دعوت نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور در پارک فناوری پردیس برگزار شد.
پایگاه بصیرت / گروه چندرسانه ای- عکاس:حامد گودرزی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دبیر این همایش که با حضور 60 دانشجو از 24 کشور برگزار شد گفت: این هم اندیشی با شعار گفتگو، تعامل و پیشرفت با هدف ایجاد بستر مناسب برای بازگشت و فعالیت دانشجویان خارج از کشور در داخل ایران و ماندن انها برگزار شد.
دکتر اکبر زاده افزود: امید است با تکیه بر تجارب سالهای گذشته و دانشجویانی که بازگشته اند و هم اکنون کسب و کار در ایران ایجاد کرده اند برنامه های موفق­تری را به مرحله اجرا بگذاریم تا بدینوسیله بتوانیم کمکی به پیشرفتهای فرهنگی، اجتماعی و علمی عزیزان خارج از کشور و همینطور به کشور ارائه کینم .
نظام زاده نماینده ولی فقیه در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور گفت: با حضور این دانشجویان و بیان مشکلات و دغدغه های آنها و انتقال ان به مسئولان مربوط میتوانیم بستر و شرایط بازگشت آنها را به کشور فراهم کنیم که امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.
حجت‌الاسلام مرتضوی رییس نهاد نمایندگی رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور هم گفت : دانشجویانی که قصد بازگشت به کشور را دارند یکی اینکه میخواهند عضو هیات علمی شوند و دوم اینکه اقدام به راه اندازی شرکت کنند و در مقابل حمایت های دولت را انتظار دارند که این مورد کمی از سمت دولت مشکل است .

در این هم اندیشی دانشجویان دیروز و امروز خارج از کشور مقابل هم قرار گرفتند و با بیان تجربیات و مشکلات یکدیگر تبادل اطلاعات کردند و اینکه بدانند در زمان بازگشت به ایران باید چه برنامه ای داشته باشند تا در ایران بمانند و موفق به ایجاد کسب و کار شوند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات