صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹  ، 
کد خبر : ۳۰۸۱۳۸

اخبار کوتاه سه‌شنبه 12 دی

پوری‌حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نشست شورای عالی سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در دولت دوازدهم گفت: با توجه به اعتقاد مدیران کشور به اجرای اصل ۴۴ و واگذاری سهام شرکت‌های دولتی، متأسفانه خصوصی‌سازی ما بیشتر به مال‌فروشی شبیه است. وی افزود: در سال‌های گذشته تلاش شده است این نوع نگاه به واگذاری‌های سهام شرکت‌های دولتی کمرنگ شود؛ اما تاکنون نتوانسته‌ایم مال‌فروشی در جریان خصوصی‌سازی را به صورت ۱۰۰ درصد از بین ببریم.
«حمید بعیدی‌نژاد» سفیر ایران در لندن با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نسبت به توئیت‌های ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا و گرسنه خواندن مردم ایران نوشت: آیا بهتر نیست به جای این توهین‌های بی‌سابقه از سوی رئیس‌جمهوری یک کشور به ملتی سرافراز در طول تاریخ، وی از ملت ایران بخواهد که برای کمک به گرسنگان آمریکا به این کشور کمک کنند؛ چراکه ملت ایران با وجود مشکلات خود، دست کمک او را رد نخواهند کرد.
منافقان کوردل شب گذشته در کهریزسنگ شهرستان نجف‌آباد با سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده، با اسلحه شکاری به ‌سمت نیروهای انتظامی و امنیتی شلیک کردند که به زخمی شدن چند نفر و شهادت یکی از پاسداران منجر شد. شهید سجاد شاه‌سنایی، پاسدار نیروی هوافضای سپاه که در این حادثه بر اثر شلیک مستقیم به حدود ۳۰ ساله و هم‌رزم شهید مدافع حرم علی شاه‌سنایی بود که دو فرزند دو و پنج ساله پسر داشت.
«مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در توهینی آشکار به دولت و ملت ایران، این بار به صراحت از عزم دولت «دونالد ترامپ» برای حمایت از عوامل آشوب‌های اخیر سخن گفته و تأکید کرده است، تا وقتی که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکاست و من معاون وی، ایالات متحده اشتباهات گذشته در بی‌توجهی به ایستادگی مردم ایران در برابر نظام وحشی(این کشور) را تکرار نخواهد کرد.
شرکت‌های کشتیرانی و حمل‌ونقل دریایی در کشور اوکراین به منظور دور زدن تحریم‌ها و انتقال محموله به کشورهای تحت تحریم‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، همچون سودان، یمن، قطر، روسیه و پاکستان برای مبادلات ارزی و تجاری خود از ارز دیجیتالی رمزنگاری شده بیت کوین استفاده می‌کنند.
آندرو پیک، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور عراق و ایران گفت: اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران به دلیل سرکوب معترضان محتمل است و ما تلاش می‌کنیم با حمایت متحدان‌مان اعتراضات در ایران را گسترش دهیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات