صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۰۸۷۴۱

اخبار کوتاه چهارشنبه 27 دی

شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد، به علت موفقیت فروش تندر و ساندرو، فروش محصولات این شرکت در ایران 3/49 درصد رشد داشته است. بر اساس این گزارش، رنو در سال 2017 میلادی 162 هزار و 79 دستگاه از محصولاتش را در بازار ایران به فروش رسانده است و پس از فرانسه، روسیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه و برزیل، ایران هشتمین بازار این کشور در سال 2017 بوده است.
عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان در توئیتر خود نوشت: «زیباکلام دغدغه‌اش نسبت به مناسبت 26 دی را توئیت کرد و نوشت که شاه «فرار نکرد»؛ بلکه کشور را «ترک کرد». شاید تفکر انتزاعی‌اش شکل نگرفته و فکر می‌کند حتماً از زیر سیم خاردار یا کوه صعب‌العبور می‌روند تا فرار محسوب شود. خودش یک ماهه برود لندن و هرگز نتواند برگردد کشور را ترک کرده یا فرار؟»
روزنامه بریتانیایی «اکسپرس» اعلام کرده است، ولیدبن‌طلال پس از اینکه از هتل ریتز کارلتون به زندان فوق امنیتی حائر منتقل شده، شکنجه شده و مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. بر اساس این خبر، این ماجرا پس از آن رخ داده که این شاهزاده سعودی از پرداخت غرامتی که دولت عربستان برای او تعیین کرده است، سر باز زده و به همین دلیل تحت شکنجه قرار گرفته است.
مرکز پژوهش‌های مجلس با بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، به ابعاد کلان بودجه و چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال ۱۳۹۷ پرداخت که بر اساس آن نرخ رشد اقتصادی برای سال آینده را ۳ درصد و نرخ تورم را 5/11 درصد پیش‌بینی کرد.
مؤسسه تحقيقاتي پيو نتايج نظرسنجي اخير خود را درباره دونالد ترامپ، رئيس‌جمهور آمريکا منتشر کرد که بر اساس آن، فقط ۳۲ درصد از آمريکايي‌هاي شرکت‌کننده در اين نظرسنجي اعلام کردند عملکرد رئيس‌جمهورشان را می‌پسندند.
نماینده ارومیه در مجلس با اشاره به اعلام وصول نشدن سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس گفت: برخی می‌گویند می‌توان امام زمان(عج) را نقد کرد؛ اما با وجود آن، سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس اعلام وصول نمی‌شود!
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخلاف تصورات معمول، سیستان‌وبلوچستان منطقه امن کشور است که به لطف معتمدان و ریش‌سفیدان همواره موقعیت انقلاب در این استان به خوبی درک شده است.
40 نماینده مجلس شورای اسلامی در اقدامی عجیب در نامه‌های جداگانه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضائیه، خواستار آزادی هر چه سریع‌تر بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر شدند!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات