صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۰۹۱۱۸

حرف روز/ فتنه‌گران مترصد فرصت!

فاصله گرفتن از حوادث تاريخي، گاهی موجب فراموشي رخدادهايي می‌شود که در زمان خود هزينه‌هاي هنگفتي براي يک ملت داشته و موجي از کينه و نفرت آفريده‌اند. بيش از هشت سال از حوادث تلخ انتخابات سال 1388 مي‌گذرد[...]
پایگاه بصیرت / مهدی سعیدی
یادداشت: فاصله گرفتن از حوادث تاريخي، گاهی موجب فراموشي رخدادهايي می‌شود که در زمان خود هزينه‌هاي هنگفتي براي يک ملت داشته و موجي از کينه و نفرت آفريده‌اند. بيش از هشت سال از حوادث تلخ انتخابات سال 1388 مي‌گذرد، اما هنوز تلخکامي آن روزها در اذهان عمومي باقي‌ مانده است. مردم به خاطر دارند که چگونه فتنه‌گران پس از ناکامي از جذب اکثريت آرای ملت، وحشيانه دست به آشوب زده و با طرح دروغ بزرگ تقلب در انتخابات، کشور را براي ماه‌ها درگير آشوب و اغتشاش کردند که حاصل آن هزينه‌هاي جبران ناپذير براي کشور بود.
پس از فاصله گرفتن از آن حوادث و فراموشي تدريجي بخشي از فتنه‌گريها، مدت‌هاست که جرياني سياسي از ضرورت رفع حصر سران فتنه سخن مي‌گويد. هرچند اين موضوع هيچ‌گاه مسئله افکار عمومي نبوده، اما شاید برای برخی از مردم این سؤال پیش آید که با گذشت زمان ديگر نيازي به تداوم حصر احساس نمی‌شود! و احتمالاً ديگر اين افراد از خطاها و گناهان گذشته پشيمان شده باشند؛ لذا نظام اسلامي بايد با رأفت اسلامي با آنان برخورد کرده و از گناه ايشان در گذرد! و فضا را براي فعاليت سياسي اين افراد باز کند!
اما در اين میان اخباری منتشر می‌شود که نشان مي‌دهد اين افراد صلاحيت ترحم نداشته و چنين تصوراتي درباره آنان اشتباه است؛ چرا که همچنان بر انحراف خود پافشاري داشته و مترصد فرصتي براي ضربه‌ زدن به نظام اسلامي هستند! به تازگي نامه‌اي منسوب به شيخ ساده‌لوح فتنه‌گر در فضاي مجازي منتشر شده که اگر واقعاً نويسنده متن خود وی باشد، به خوبي از عمق کينه‌اش نسبت به رهبر معظم انقلاب و فرصتي‌طلبي او براي فتنه‌گري حکايت دارد. کروبي در اين نامه بار ديگر مواضع توخالي خود درباره انتخابات سال 88 را تکرار کرده و با وقاحت و بي‌شرمي، خط توهين به رهبر معظم انقلاب را در پيش گرفته است. اين نامه در فضاي متوهمانه پس از آشوب‌هاي اخير تنظيم شده و فتنه‌گر ساده‌لوح را براي موج‌سواري وارد ميدان کرده است! اين سياهه اگر درست باشد اول نشان می‌دهد وی نه تنها پشیمان و نادم از عملکرد خود نیست، بلکه به فکر تداوم فتنه‌گری است؛ ثانیاً حکايت از خط آشوب و دور جديدي از التهاب دارد که فتنه‌گران قصد دارند در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامي آن را عملياتي کنند. بازي جديدي که مرحله اول آن در دي ماه امسال به شکست انجاميد و مقابله با آن هوشياري ملت را مي‌طلبد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات