صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷  ، 
کد خبر : ۳۰۹۴۴۲

اخبار کوتاه دوشنبه 23 بهمن

بر اساس ارزیابی صورت گرفته از ابتدای سال آبی (ابتدای مهر ماه) تا 18 بهمن‌ماه حجم ذخیره آب 177 سد بزرگ موجود در 6 حوضه آبریز دریای خزر، خلیج‌فارس، دریاچه ارومیه، فلات مرکزی، هامون و سرخس، 27/20 میلیارد مترمکعب بوده است. هم‌اکنون 41 درصد مخازن سدهای یاد شده پر است و ورودی آنها نیز 34 درصد، خروجی آنها 11 درصد و حجم آب ذخیره شده در مخازن 15 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
جواد امام، فعال سياسي اصلاح‌طلب گفته است: «در شرايط‌ كنوني اصلاح‌طلبان حضور پررنگي در دولت ندارند... انتظاري كه اصلاح‌طلبان و مردم از آقاي روحاني در چينش كابينه داشتند برآورده نشده و اين مسئله را نمي‌توان كتمان كرد.» با توجه به عملکرد دولت، اصلاح‌طلبان با عباراتی از این دست به دنبال فرار از پذیرش مسئولیت هستند.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امروز یک فروند هواپیمای سوخو سوپرجت ۱۰۰ همراه تیم مهندسی این هواپیما در فرودگاه مهرآباد تهران فرود خواهد آمد. این هواپیما با 100 صندلی پرواز، قابلیت پروازهای منطقه‌ای و کوتاه‌برد را دارد و قرار است هواپیمای مذکور مورد بازدید ایرلاین‌های داخلی قرار بگیرد.
با بهره‌برداری از فازهای جدید پارس جنوبی در طول پنج سال گذشته، تاکنون ظرفیت تولید گاز ایران در این حوزه مشترک با افزایشی حدود دو برابری به 570 میلیون مترمکعب در روز رسیده که این ظرفیت تولید با بهره‌برداری از پنج فاز جدید تا سال آینده از مرز 700 میلیون مترمکعب در روز عبور می‌کند.
سرگئی لاوروف در گفت‌وگو با شبکه یک تلویزیون روسیه گفت: ایران تنها کشوری نیست که برنامه موشک‌های بالستیکی خود را توسعه می‌دهد، برخی کشورهای منطقه نیز چنین برنامه‌ای را اجرا می‌کنند. وی افزود: معتقدم در پشت پرده اقدامات آمریکا رفتار مغرضانه‌ای وجود دارد.
پرویز سروری، عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه فعالیت‌های این دوره از مدیریت شهری بوی سیاسی‌کاری می‌دهد، گفت: به بهانه نبودن امنیت، خط ۸ تعطیل شد. شاید دوستان شورای شهر و شهرداری سال آینده این خط را یک بار دیگر به نام خود افتتاح کنند.
سرلشکر حاج‌قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه پیشرفت کشور حاصل شعار نه شرقی نه غربی است، گفت: برخی که دنبال ارتباط با آمریکا هستند از کشور‌های هم‌پیمان آمریکا عبرت بگیرند، ببینید چه وضعیتی دارند، تحریم هم نیستند، اما امروز به فلاکت افتاده‌اند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات