صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۰۹۵۰۶

اخبار کوتاه چهارشنبه 25 بهمن

حجت‌الاسلام محمدحسن خجسته با اشاره به حمایت مردم ایران از ملت بحرین، اظهار داشت: زمانی که در بحرین احساس غربت و تنهایی می‌کردیم، از حمایت مردم ایران قوت قلب می‌گرفتیم. عضو شورای علمای بحرین ادامه داد: رژیم آل‌ خلیفه متوهم است که بر اراده ملت بحرین پیروز شده است. به رژیم آل‌خلیفه پیغام می‌دهم که ملت بحرین در میدان مطالبه حقوق خود باقی هستند و این ملت اراده‌ای قوی‌تر نسبت به گذشته دارد.
«نجاح محمدعلی» کارشناس برجسته مسائل منطقه و کارشناس سابق شبکه العربیه در کانال تلگرامی با اشاره به ناگفته‌ای از روز ترور شهید عماد مغنیه، از همراهی سردار سلیمانی در روز شهادت مغنیه خبر داد و نوشت: «قاسم سلیمانی تنها دقایقی زودتر از عماد مغنیه از ساختمان خارج و با خودروی خود از منطقه دور شده بود؛ ۱۰ سال از این‌ ترور گذشت... اما خدا حاجی را برای این روزهای ما زنده نگه داشت.»
«مایکل ولف» نویسنده آمریکایی کتاب «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ» که افشاگری‌های اخیرش درباره ترامپ جنجال‌آفرین بود، در بخشی از مصاحبه با هفته‌نامه «اشپیگل» در پاسخ به این پرسش که ترامپ می‌تواند یک دوره دیگر رئیس‌جمهور شود، گفت: شانس اینکه وی یک دوره دیگر رئیس‌جمهور آمریکا شود یا اصلاً یک بار دیگر قدم در این رقابت‌ها بگذارد، صفر است.
وحید یامین‌پور، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون در واکنش به پست توئیتری عبدالله رمضان‌زاده مبنی بر پشیمانی‌اش از شور انقلابی و آرمان‌گرایی سال‌های جوانی خود نوشت: «حضرت آقا چند روز پیش به همین اشاره کردند، اینکه به جوانان امروز بیش از نسل انقلاب اعتماد دارم؛ نسل انقلاب بعضا آدم‌های هیجان‌زده و سطحی بودند که امروز پشیمانند.»
سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به امتناع امام جمعه «سرپل ذهاب» از دریافت کانکس و زندگی در چادر برای همدردی با مردم زلزله‌زده در توئیتر نوشت: اگر امام جمعه‌ای برای نوه‌اش جشن تولد بگیرد، رسانه‌ای می‌شود؛ اما چرا کسی این اقدام امام جمعه سرپل ذهاب را ندید؟
حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی با تأکید بر اینکه به‌نظرم آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای نه‌تنها مثل و مانند ندارد، بلکه بی‌نظیر است، گفت: با قدرت این حرف را می‌زنم و ترسی ندارم.
روزنامه «الاخبار» لبنان از طرح آمریکا برای احداث یک پایگاه نظامی در نزدیکی مرز عراق و ایران برای محدود کردن تحرکات نیروهای شیعه در این منطقه خبر داد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات